ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 39/2010 z dnia 28.09.2010 r.

Protokół Nr 39/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28.09.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl, pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2011 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– 2 członkom w terminie do 30.09.2011 r.
– 1 użytkownikowi lokalu w terminie do 30.09.2010 r.

skierowanie spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania spraw do sądu przeciwko 6 wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności czynszowych boksy garażowe, którzy pomimo wysłania wezwania do zapłaty w/w osoby nie uregulowały zadłużenia. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat wpłat rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił 1 członkowi odroczyć termin rozpatrzenia wniosku o odstąpienie od naliczania odsetek do czasu spłaty zadłużenia bieżącego.

– Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany od 01.01.2011 r. opłat eksploatacyjnych w osiedlu Ruta:

  1. W budynku przy ulicy Dziewanny 14 „konserwacja mieszkaniowego węzła cieplnego” w kwocie 12.45 zł/lokal mieszkalny
  2. W nieruchomości 31ER ul. Różana 16 fundusz remontowy w kwocie 1.02 zł/m2

– Zarząd Spółdzielni zatwierdził druku dot. ostatecznego rozliczenia mieszkań przy ulicy Dziewanny 14 oraz zwrotu nadpłat wynikających z tegoż rozliczenia.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie zapytania o cenę odbytego w dniu 27.09.2010 r. na wykonanie projektu zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej i parkingu przy ulicy Dragonów w osiedlu Błonie.

remontu balkonu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie P.H.U. „MARBUD” remontu przeciekającego balkonu mieszkania nr 27 przy ulicy Stokrotki 1. W/w firma prowadzi w osiedlu remontuje balkono – tarasy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– zatwierdził Aneks do umowy o wybudowanie lokali mieszkalnych przy ul. Dziewanny 14 – zgodnie z załącznikiem.

– wycofania z Rady Nadzorczej wniosku o podjęcie uchwały o pozbawienie członkostwa przez wykluczenie członka który spłacił zadłużenia wobec spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przyjął do pracy na czas określony od 1.10.2010 r. do 31.12.2010 r. pracownika w wymiarze 1 etatu na stanowisko administratora w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– w okresie od 1.10.2010 r. do 31.12.2010 r. powierzył pracownikowi stanowisko st. referenta ds. członkowsko – mieszkaniowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– wyraził zgodę na rozwiązanie umowy o pracę z dniem 7.10.2010 r. na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem zatrudnionym w charakterze konserwatorem ogólnobudowlanym w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie