ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 37/2010 z dnia 14.09.2010 r.

Protokół Nr 37/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 14.09.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane
nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 4 członkom w terminie do 30.09.2011 r.
– 3 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i wycofania wniosku o wydanie nakazu zapłaty.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości – 100%
– 1 członkowi w wysokości – 50%
– 1 członkowi w wysokości – 50% z tytułu nieterminowych wpłat normatywu.

dochodzenia należności z tytułu niemownego korzystania z lokalu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. odstąpienia i umorzenia wierzytelności Spółdzielni w wysokości 864,37 i 165,37,- od dłużnika za lokal użytkowy w osiedlu Łęgi, z uwagi na brak miejsca pobytu dłużnika, brak skutecznej egzekucji dotychczasowych należności. Działania i koszt które miałaby ponieść Spółdzielnia /ustanowienia kuratora, koszty sądowe i administracyjne, niemożność odnalezienia dłużnika/ czynią postępowanie sądowe niezasadnym i nie rokującym przyniesienia korzyści dla spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika i adres lokalu.

zmiana stawek opłat za gaz i podgrzanie wody

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o zmianę z dniem 1.11.2010 r. stawek:

  1. za gaz i podgrzanie wody :w osiedlu Błonie zgodnie z załączonym wykazem
  2. za podgrzanie wody w osiedlu Łęgi zgodnie z załączonym wykazem
  3. za podgrzanie wody w osiedlu Ruta zgodnie z załączonym wykazem
  4. za podgrzanie wody w osiedlu Skarpa zgodnie z załączonym wykazem

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

likwidacji wyposażenia

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na likwidację zniszczonego i zużytego wyposażenia Domu Kultury Skarpa zgodnie z załączonym wykazem – arkuszem spisowym z inwentaryzacji w dniu 16.12.2009 r.

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:

  1. w trybie zapytania o cenę na ogrodzenie placów zabaw w osiedlu Błonie i wyraził zgodę na wykonanie w/w prac ze wskazanym przez komisję oferentem.
  2. Nieograniczonego na wywóz nieczystości oraz zimowe utrzymanie osiedla Ruta i wyraził zgodę na wykonanie w/w prac ze wskazanym przez komisję oferentem.
  3. W trybie zapytania o cenę na remont schodów terenowych przy pawilonie handlowo – usługowym ul. Dziewanny 1

zlecenie wykonania remontu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonania dodatkowego odcinka chodnika w osiedlu Skarpa przez firmę EKSAM w ramach rekompensaty za nie wykonanie wyszczególnionych w protokole z przeglądu technicznego /pozostawienie asfaltu pod częścią chodnika/ robót na kwotę 6423,13 zł /około 40 m2 chodnika /.

wynajem lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem lokalu użytkowego nr 11 położonego przy ulicy Romantycznej 17 z przeznaczeniem na gabinet kosmetyczny na warunkach finansowych takich jak poprzedni najemca z którym rozwiązano umowę w trybie natychmiastowym.

wyboru oferty na najem lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni rozpatrzył oferty na najem lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny 14 i wybrał ofertę nr 1 – prywatne przedszkole.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– wyraził zgodę na zatrudnienie na czas choroby pracownika /długotrwałe zwolnienie lekarskie/ nowego pracownika na stanowisko konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie