ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 21/2010 z dnia 25.05.2010 r.

Protokół Nr 21/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 25
.05.2010 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 15.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.08.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r. za lokal użytkowy
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2010 r. ( w tym 1 z tytułu bieżących rat normatywu )

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek za nieterminowe wpłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek naliczonych w kwocie do 25 zł od nieterminowych wpłat bieżących rat normatywu:
– 2 członkom w wysokości 100%

wypłaty wkładu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłacenie spadkobiercom zmarłych członków należnych części wkładu za mieszkanie położone w osiedlu Skarpa. Wyraził zgodę na zatrzymanie kwoty 300,00zł tytułem zaliczki na rozliczenie kosztów zużycia centralnego ogrzewania za okres grzewczy od VII 2009 do dnia przekazania mieszkania – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych członków.

określenie warunków spłaty zobowiązań finansowych

Zarząd Spółdzielni ustalił warunki spłaty zobowiązań finansowych wobec Spółdzielni – zasądzonych wyrokiem sadowym wobec członka zam. w osiedlu Ruta:
– splata kosztów postępowania sądowego w terminie do 30.06.2010 r.
– spłata rat normatywu wraz z odsetkami – płatne w 24 ratach począwszy od lipca 2010 r.
– dokonywanie bieżących wpłat rat normatywu.
– decyzję w sprawie odstąpienia od naliczonych odsetek Zarząd podejmie po spłacie pozostałych zobowiązań wobec spółdzielni,
– postępowanie egzekucyjne zostanie umorzone po spłacie wszystkich zobowiązań – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie montażu zestawów hydroforowych i przebudowę instalacji wodociągowych w budynkach w osiedlu Skarpa przy ulicy Fantastycznej , zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. W trybie zapytania o cenę na wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu węzła hydroforowego w budynkach osiedla Skarpa, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zlecenie zamówienia z wolnej ręki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki usunięcia przecieków gazu przy kurkach głównych budynków Fantastyczna 5, 6, 11 oraz Romantyczna 10, 12, 19 w osiedlu Skarpa.

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg nieograniczony na prace remontowe w osiedlu Ruta ( docieplenie części stropodachu, remont balkono – tarasów, remont balkonów w całym osiedlu, remont pasa elewacji) ze względu na ceny oferty przekraczającej wysokość zaplanowanych środków.

częściowe fakturowanie prac

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na częściowe fakturowanie prac związanych z remontem balkonów w budynkach Sympatyczna 14,Fantastyczna 5, Sympatyczna 3 i 16 ze względu na duży zakres robót i wartość zamówienia – 50% wartości robót po odbiorze części.

wyegzekwowanie odszkodowań

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosku do sądu o egzekucję odszkodowań niewypłaconych przez Towarzystwo Ubezpieczeń UNIOA za
– awarię kanalizacji sanitarnej w budynku przy ulicy Radości 1 (9286,88)
– zalanie podczas ulewnego deszczu lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej 6 (17902,16)

wypłacenie częściowej należności za dokumentację projektową

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na wypłacenie kwoty 10.000 zł – częściowej należności za dokumentację projektową zespołu garażowo – usługowego w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. firmy.

wyboru oferty na najem lokalu

Zarząd Spółdzielni postanowił ,że wyboru oferty na najem lokalu użytkowego położonego nr 11 przy ulicy Bursztynowej 17 dokona na posiedzeniu w dniu 15.06.2010 r.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 3 osoby: – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych i nowych członków

– postanowił skierować wniosek do Rady Nadzorczej o rozszerzenie załącznika nr 1 do uchwały nr 96 /2/09 z dnia 06.10.2009 r. – umieszczenie w wykazie pomieszczeń gospodarczych Radości i Romantyczna, na które Urząd Miasta Lublin wydał zaświadczenie o zmianie przeznaczenia w/w pomieszczeń na lokale mieszkalne – w tym miejscu w protokole umieszczono adresy lokali mieszkalnych.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył umowę o pracę do dnia 15.06.2010 r. z pracownikiem zatrudnionym w wymiarze 1/2 etatu na stanowisku administratora.

– udzielił pracownikowi urlopu bezpłatnego w okresie od 1.06.2010 r. do 31.08.2010 r.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie