Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
5. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
6. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.03.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r.
oraz
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r. odsetek naliczonych po wyroku
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
oraz od nieterminowej wpłaty normatywu
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
Ad 3. W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
– zlecenia kancelarii prawnej wykonania opinii
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie kancelarii prawnej wykonania opinii prawnej w sprawie udostępnienia drogi przejazdu przez działkę 52/10 na rzecz nabywców działki przy ulicy Watykańskiej w Lublinie oraz udzielenia porady prawnej w sprawie uzyskania pozwolenia na realizację budynku mieszkalnego przy ulicy Wiklinowej 2 w osiedlu Łęgi. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nabywców .
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– przyjął do pracy z dniem 1.04.2010 r.:
1. pracownika na 1/2 etatu do dnia 31.05.2010 r. na stanowisko administratora w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
2. pracownika w wymiarze 1 etatu na czas określony do dnia 30.10.2010 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– przedłużył z pracownikiem umowę o pracę na czas określony tj. od 11.04.2010 r. do 30.04.2011 r.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił, że zebrania grup członkowskich zwołane w dniach 12.04.2010 r. – 10.05.2010 r. w osiedlu Ruta, Poręba, Błonie, Widok , Łęgi odbędą się z następującym porządkiem obrad:
Projekt
ZAWIADOMIENIE
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie działając zgodnie z §§ 97 – 99
Statutu Spółdzielni zwołuje zebranie grupy członków Osiedla ———- zamieszkałych
w budynkach przy ulicy:
Członkowie Spółdzielni którzy posiadają więcej niż jeden tytuł prawny do lokalu / tj. mieszkania, garażu, lokalu użytkowego / biorą udział w zebraniu grupy członkowskiej, na terenie której posiadają lokal mieszkalny / § 97 ust. 1 Statutu Spółdzielni i § 5 ust. 1 i 2 Regulaminu zebrań grup członkowskich SM „Czuby” w Lublinie/.
Zebranie odbędzie się w dniu ——– o godz. 17.30 w ——————– przy ulicy ———–
Porządek Zebrania:
Zarząd Spółdzielni
Uwaga:
Dla członków zamieszkałych w osiedlu Skarpa z następującym porządkiem obrad:
Postanowił również ,że Zebranie Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbędzie się w dniu 11 i 12 czerwca z następującym porządkiem obrad:
PROJEKT
Z A W I A D O M I E N I E
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, zgodnie z §§ 76-77 Statutu Spółdzielni zwołuje Zebranie Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na dzień 11 i 12 .06.2010 r. w Domu Akcji Katolickie z następującym porządkiem obrad:
11.06.2010 r. – godz. 17.00
12.06.2010 r. – godz.9.00
13. Rozpatrzenie w postępowaniu wewnątrzspółdzielczym odwołań od uchwał Rad Nadzorczej o wykluczeniu ze Spółdzielni.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu spółdzielni – kontynuacja pkt 9 Zebrania Przedstawicieli z dnia 18.04.2009 r.
15. Przyjęcie zgłoszonych w toku zebrania wniosków.
16. Zamknięcie obrad.
ZARZĄD SPÓŁDZIELNI:
UWAGA:
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie uprzejmie informuje, że w siedzibie Zarządu Spółdzielni przy ul. Watykańskiej 6 w pokoju nr 21 w godzinach urzędowania można zapoznać się z:
– protokółem z Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniach 20.06.2009 r.
– sprawozdaniem finansowym Spółdzielni za 2009 r.,
– protokółem z lustracji częściowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie przeprowadzonej w dniach 15.02.20120 r. do 15.04.2010 r.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni