ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 05/2010 z dnia 02.02.2010 r.

Protokół Nr 05/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02.02.2010 r.


Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
5. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.

– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 6 członkom w wysokości 100% – w tym 1 członkowi pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 4 członkom w wysokości 30%
oraz od nieterminowej wpłaty normatywu
– 2 członkom w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania
– 2 członkom odroczył termin rozpatrzenia wniosku do czasu całkowitej spłaty należności z tytułu bieżących rat normatywu.

Nie wyraził zgody 1 członkowi na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek tytułu nieterminowej wpłaty rat zaliczki na wkład budowlany – mieszkania za środki własne w budynku przy ulicy Dziewanny 14.

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnym:
– 1 członkowi w wysokości 869,61
– 1 członkowi w wysokości 1 849,09

zatwierdzenia aneksu do planu amortyzacji

Zarząd Spółdzielni zatwierdził aneks do planu amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych za rok 2009 wg załącznika.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 4.03.2010 r. o godz. 13.00 na roboty związane z dociepleniem:
1. ścian zewnętrznych budynków:
– Widok – Bursztynowa 24, 35, 37
– Poręba – Turkusowa 3, Bursztynowa 12, Perłowa 8
– Błonie – Dragonów 3, Ułanów 22,

2. ścian szczytowych:
– Łęgi – Tymiankowa 1, Kaczeńcowa 2, Tatarakowa 10, 12, 14, 16, Biedronki 3, Bociania 6, 8, 10,
– Skarpa – Radości 3, i prześwit przy ulicy Romantycznej 15.

Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na w/w roboty oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawartą we wniosku.

podnajmu lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy na podnajęcie lokalu w osiedlu Poręba z przeznaczeniem na gabinet logopedyczny (na podstawie § 9 ust. 1 umowy) – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

zmiana najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego w osiedlu Ruta. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany. ( § 1 pkt.4 lit. b regulaminu) – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wycofał z Rady Nadzorczej wniosek o wykluczenie ze Spółdzielni członka zamieszkałego w osiedlu Ruta w związku ze spłatą przez w/w zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków

Ad 5. Rozpatrzono pismo mieszkańców osiedla Skarpa z dnia 29.01.2010 r. dot. zwołania zebrania mieszkańców osiedla z przedstawicielami Zarządu, Rady Nadzorczej i Rady Osiedla w celu wyjaśnienia ustalonej od 01 stycznia 2010 r. wysokości poszczególnych składników opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne w tym osiedlu.

Ustalono, że zebranie odbędzie się w dniu 12.02.2010 r. o godz. 17.00 w Domu Akcji Katolickiej przy ulicy Jana Pawła II 11.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie