z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 29.12.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 10.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 5 członkom w wysokości 40%
oraz od nieterminowej wpłaty normatywu
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkowi w wysokości 100%
– zmiana opłat za dzierżawę terenu
Zarząd Spółdzielni zmienił wysokość opłat za dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki (parking strzeżony), zwiększając opłaty o 0.40 zł/m2 jednocześnie zmniejszając przychody o 0.32 zł/m2. Podwyżka opłat od 01.01.2010 r. zostanie zmniejszona z 40% na 32%.
Ad 3. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– z dniem 01.01.2010 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na 3/4 etatu pracownikowi zatrudnionej w charakterze instruktora ds. społeczno – wychowawczych w klubie osiedla Łęgi – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownik.
– dniem 01.01.2010r. powierzył pracownikowi stanowisko inspektora ds. administracyjnych w Osiedlu Błonie w wymiarze 1 etatu na czas określony do 31.03.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– nie przedłużył umowy o pracę z pracownikiem zatrudnionym do dnia 31.12.2009 r. w charakterze dozorcy mienia w osiedlu Skarpa.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni