ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 49/2009 z dnia 08.12.2009 r.

Protokół Nr 49/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 08.12.2009 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r. – z tytułu bieżących rat normatywu

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonania:

1. W osiedlu Widok montaż rynienek odprowadzających wody opadowe z 16 daszków wiatrołapów zgodnie z protokołem konieczności, na sfinansowanie w/w prac z kaucji gwarancyjnej, zlecenie wykonania w/w prac w trybie zamówienia z wolnej reki firmie Usługowo – Budowlanej, która w 2008 r. wykonała montaż 15 rynienek

2. W osiedlu „Ruta” zlecenie ZRB „TOPOL” prac związanych z uszczelnieniem obróbki blacharskiej balkonu w mieszkaniu przy ulicy Dziewanny likwidującej przyczynę przecieku do innego mieszkania – w tym miejscu w protokole umieszczono adresy lokali.

3. W osiedlu Skarpa wykonanie uproszczonych inwentaryzacji budynków przy ulicy Sympatycznej 1, 2, 3, 4, 8, 16, Radości 4, 14, Romantycznej 8. Wykonanie nowych inwentaryzacji jest związane z koniecznością przeniesienia pomieszczeń przynależnych mieszkań i koniecznością powiększenia pomieszczeń węzłów cieplnych w związku z modernizacją sieci i instalacji centralnego ogrzewania.

4. W osiedlu „Ruta” zlecenie Zakładowi Budowlanemu prac związanych z naprawą izolacji przeciwwodnej tarasu nad garazami przy ulicy Jutrzenki likwidującej przecieki wód opadowych do tych garaży w tym miejscu w protokole umieszczono numery garaży.

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę (w związku z przeszkodą prawno administracyjną ze strony UM Lublin) na sporządzenie aneksu do umowy na wykonanie dokumentacji technicznej i uzyskania pozwolenia na budowę docieplenia budynków w osiedlu „Poręba” wydłużającego termin jej realizacji do 31.01 2010 r.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na sprzątanie klatek schodowych w wieżowcach ul. Szmaragdowa 30 i Bursztynowa 41 oraz zawarcie umowy z wykonawcą wskazanym w protokole.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził 1 członkowi zgodę na przesunięcie do dnia 9.12.2009 r. terminu wpłaty kolejne raty na mieszkanie realizowane w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członkowi w związku z przepisaniem praw członkowskich na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr 9/2009
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2010 r.

w sprawie: ustalenia terminów dodatkowych dni wolnych od pracy z tytuły 5 – dniowego tygodnia pracy w 2010 r., okresów rozliczeniowych w 2010 r. oraz limitów godzin nadliczbowych w 2010 r.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie w uzgodnieniu ze związkami zawodowymi działającymi w Spółdzielni działając na podstawie § 16 regulaminu pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. z późniejszymi zmianami, uchwala co następuje:

§ 1

1. Dla pracowników Spółdzielni oprócz dozorców mienia zatrudnionych na parkingach strzeżonych, ustala się terminy dodatkowych dni wolnych od pracy z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy w 2010 roku:

* Styczeń 2, 9, 16, 23, 30
* Luty 6, 13, 20, 27
* Marzec 6, 13, 20, 27
* Kwiecień 3, 10, 17, 24, 30
* Maj 8, 15, 22, 29
* Czerwiec 5, 12, 19, 26
* Lipiec 3, 10, 17, 24, 31
* Sierpień 7, 14, 21, 28
* Wrzesień 4, 11, 18, 25
* Październik 2, 9, 16, 23, 30
* Listopad 6, 13, 20, 27
* Grudzień 4, 11, 18, 24

2. Za święto 1.05.2010 r. – wypadające w sobotę wyznacza się dodatkowy dzień wolny od pracy tj. 30.04.2010 r.

3. Za święto 25.12.2010 r. – wypadające w sobotę wyznacza się dodatkowy dzień wolny od pracy dla wszystkich pracowników Spółdzielni tj. 24.12.2010 r.

§ 2

Ustala się następujące trzymiesięczne okresy rozliczeniowe dla:
a) wszystkich pracowników Spółdzielni oprócz dozorców mienia

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązująca od 01.01.1010 r.

1. 01.01. – 31.03.2010 r.
2. 01.04. – 01.07.2010 r.
3. 02.07. – 30.09.2010 r.
4. 01.10. – 31.12.2010 r.

b) dozorców mienia:

1. 30.01. – 24.04.2010 r.
2. 25.04. – 20.07.2010 r.
3. 21.07. – 13.10.2010 r.
4. 14.10.2010 r. – 10.01.2011 r.

§ 3

1. Limity godzin nadliczbowych w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 1 pkt a wynosić będą:
a) okres 1 – 102 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
b) okres 2 – 105 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
c) okres 3 – 104 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
d) okres 4 – 105 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.

2. Limit godzin nadliczbowych dla dozorców mienia w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 2 pkt b wynosić będzie po 96 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni z mocą obowiązującą od 1.01.2010

– przyznał niżej wymienionym pracownikom ryczałt na używanie samochodów porywanych do celów służbowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– z dniem 1.01.2010 r. przyznał 8 pracownikom wynagrodzenia zasadnicze w wysokości 1317 zł miesięcznie wg 2 kat. zaszeregowania w związku ze zmianą wysokości najniższego wynagrodzenia w 2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– z dniem 1.01.2010 r. zawarł umowę zlecenie na okres do 31.12.2010 r. na wykonywanie czynności polegających na włączaniu i wyłączaniu systemu alarmowego w siedzibie Zarządu Spółdzielni przy ulicy Watykańskiej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby z którą zawarto umowę.

– w dniu 3.12.2010 r. podjął decyzję o udzieleniu kary nagany, za nieprzestrzeganie postanowień regulaminu pracy oraz za niewykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego co skutkuje nieposprzątaniem powierzonego rejonu.
Kara nagany udzielona została po uprzednim wysłuchaniu pracownika – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 1.01.2010 r. przedłużył umowę o pracę na czas nieokreślony z pracownikiem osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie