ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 46/2009 z dnia 17.11.2009 r.

Protokół Nr 46/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 17.11.2009 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze .
6. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2010 r.
oraz z tytułu bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w terminie do 01.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.

skierowania pozwów o zapłatę

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie 23 pozwów o zapłatę należności czynszowych wobec dłużników wymienionych w wykazie, wobec których podejmowane działania okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników

skierowania spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do sądu przeciwko 4 dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 6 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 2 członkom w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na sprzątanie klatek schodowych w wieżowcach ul. Szmaragdowa 30 i Bursztynowa 4. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przesunięcia terminu zakończenia robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę /z uwagi na niesprzyjające warunki pogodowe/ na podpisanie aneksu Nr 1 do umowy na realizację budynku mieszkalnego przy ulicy Dziewanny 14 zmieniającego termin zakończenia robót z dnia 15.12.2009 na 20.01.2010 r. dla robót umożliwiających przekazanie budynku do użytkowania oraz do 30.05.2010 r. dla robót zewnętrznych w tym elewacji od strony wąwozu i ogrodzenia terenu.

zatwierdzenia opłat za miejsca postojowe

Zarząd Spółdzielni zatwierdził od 01.01.2010 r. opłaty za miejsca postojowe na parkingach strzeżonych – na terenie mienia spółdzielni w osiedlu Skarpa w wysokości:
– samochód osobowy – 64,68 zł/miesięcznie /netto/
– samochód dostawczy do 2,5 t – 89,00 zł/miesięcznie /netto/
– motocykl – 53,00 zł/miesięcznie /netto/

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty kolejnej raty na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14:
– 1 członkowi w terminie do 20.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi w związku z przepisaniem praw członkowskich na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

– związku ze spłatą zadłużenia wobec spółdzielni wycofał 4 wnioski skierowane do Rady Nadzorczej o wykluczenie członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął w sprawach pracowniczych poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– na wniosek Kierownika Administracji Osiedla Skarpa nie przedłużył zawartej do 31.12.2009 r. umowy o pracę z pracownikiem tej administracji – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– przedłużył od 02.12.2009 r. do 30.06.2010 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy umowę z pracownikiem zatrudnionym w Klubie osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 etatu na cały etat w okresie od 01.12.2009 r. do 31.12.2009 r. pracownikowi zatrudnionemu w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o prace od 01.01.2010 r. do 30.06.2010 r. w wymiarze 1 etatu pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– nie przedłużył umowy o prace kończącej się 30.11.2009 r. z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Osiedla Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie