ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 44/2009 z dnia 03.11.2009 r.

Protokół Nr 44/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 03.11.2009 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 15.01.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na rozłożenie na raty zadłużenia z tytułu spłaty normatywu – polecił skierować wniosek do sądu

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 75%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 100%

zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaksięgowanie w pozostałe koszty operacyjne osiedla Ruta kwoty 325,35 zł – częściowych kosztów wpisu sądowego w sprawie członka zam. przy ulicy Dziewanny – zgodnie z zawartą ugodą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

rozliczenie kosztów opinii biegłego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaksięgowanie w koszty Zarządu kwoty 3 413,35 zł – różnicy pomiędzy kosztami poniesionymi przez Spółdzielnię a kosztami ujętymi w zawartej ugodzie sądowej z członkiem zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej reki / na podstawie § 46 p 2 regulaminu wykonanie remontu zatoki postojowej przy budynku Przedwiośnie 7 w osiedlu „Skarpa” – zawarcie umowy na wykonanie powyższych prac z Zakładem Usługowo – Handlowym EKSAM

podpisanie aneksu do umowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy:

1. nr 6/2009/EW z dnia 26.05.2009 r. z Zakładem Usługowo – Handlowym EKSAM na roboty brukarskie w osiedlu „Widok” – przedłużenie terminu wykonania do 15.11.2009 r. z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne.

2. Aneksu nr 4 i 9 do umów rozliczeniowych nr R/LU/065/007/04 i nr R/LU/065/027/00 – zmiany stawek usług rozliczeniowych:
– standartowych z 6,20 zł na 6,46 zł za odczyt podzielnika ciepła, z 11,30 zł na 11,77 zł za rozliczenie ciepłomierza mieszkaniowego, z 12zł na 12,50 zł za rozliczenie logotermy

– dodatkowych: z 7,15zł na 7,45 zł za rozliczenie mieszkań nieopomiarowanych, z 7,60 zł na 7,90 zł za szacowanie zużycia, wymianę ampułek po terminie odczytu i odczyty dodatkowe, z 2,56 zł na 2,66 zł za rozliczenie ciepłej wody z 16,00 na 16,60 zł serwis uszkodzonego podzielników z winy lokatora

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego:
– przy ulicy Kaczeńcowej.
Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu
– przy ulicy Różanej.
Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

wykup lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na wykup lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny /mienie spółdzielni/ obecnemu najemcy – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wycofał z Rady Nadzorczej wniosek o wykluczenie ze Spółdzielni – członka w związku ze spłatą przez w/w zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członka w związku z przepisaniem praw członkowskich na córkę wspólnie zamieszkałą – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka.

– wyraził zgodę członkowi na przedłużenie terminu wpłaty II, III i IV raty na mieszkanie przy ulicy Dziewanny do dnia 24 listopada w związku z załatwianiem kredytu bankowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– zaakceptował zapis § 4 pkt. 1 umowy o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa użytkowanych na podstawie umowy najmu położonych na kondygnacjach technicznych w brzmieniu:
„Członek Spółdzielni na dzień wydania niniejszej umowy posiada zgromadzony wymagany wkład mieszkaniowy określony według uchwały Rady Nadzorczej Spółdzielni z dnia 06.10.2009 r. nr 96/2/09 lub 97/3/09”

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przedłużył umowę o prace na okres od 1.11.2009 r. do 13.11.2009 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku administratora w osiedlu Skarpa z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– powierzył pracownikowi administracji osiedla Skarpa na okres od 28.10.2009 r. do 20.11.2009 r. stanowisko specjalisty ds. technicznych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

– udzielił pracownikowi w okresie od 2.11.2009 r. do 31.12.2009 r. urlopu bezpłatnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– w okresie od 4.11.2009 r. do 31.12.2009 r. powierzył pracownikowi osiedla Błonie stanowisko inspektora ds. administracyjnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr 3/09
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 3.11.2009 r.


w sprawie
: wstępnego zatwierdzenie struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2010 r.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie zmierzając do racjonalizacji zatrudnienia oraz zapewnienia prawidłowego wykonania statutowych zadań, działając na podstawie uchwala co następuje:

§ 1

Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2010 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały

§ 2

Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzeniu Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.

W tym miejscu w protokole umieszczono – załącznik do uchwały
Strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2010 r.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia ofert złożonych na badanie sprawozdania finansowego spółdzielni za rok 2009.
W tym miejscu w protokole umieszczono Protokół sporządzony w dniu 27.10.2009 r. dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta dla zbadania sprawozdania finansowego za 2009 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie