z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 06.10.2009 r.
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 3 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2010 r.
– 4 członkom w terminie do 30.09.2010 r.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 7 członkom w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
1. W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zabudowy wyciągu stolarskiego w budynku administracyjno – warsztatowym ul. Dragonów 2 w osiedlu „Błonie” – unieważnił przetarg i polecił rozpisać drugi przetarg na konstrukcję stalową.
2. W trybie „zapytania o cenę” na remont łazienki i pomieszczeń klubowych oraz pomieszczeń socjalnych w administracji – parter i hol przy ulicy Tatarakowej 28 w osiedlu ” Łęgi” oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z oferentem wskazanym przez komisję przetargową.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
1. W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zieleni przy budynku ul. Dziewanny 14.
2. W trybie „zlecenia z wolnej reki” na wykonanie remontu wiatrołapu po awarii wodociągowej ul. Szmaragdowa 4 kl. IV
– wykonanie dodatkowego wejścia
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie dodatkowego wejścia do mieszkania nr 32 w realizowanym budynku przy ulicy Dziewanny 14 (pozostającego we władaniu spółdzielni).
– zawarcia umowy – zlecenie
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy – zlecenia na okres od 06.10.2009 r. do 31.12.2009 r. z inspektorem nadzoru ds. zieleni w Dziale techniczno – eksploatacyjnym w związku z koniecznością wykonania zieleni wokół realizowanego budynku przy ulicy Dziewanny 14 oraz dokonania inwentaryzacji zieleni i załatwienia sprawy usunięcia lub przesadzenia drzew kolidujących z projektowanym zespołem garażowym na Skarpie .
– zmiany najemcy lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy w osiedlu Skarpa. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. najemcy.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków spółdzielni.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął w sprawach pracowniczych poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– przyjął z dniem 19.10.2009 r. do pracy w klubie „Między Nami” w osiedlu „Skarpa” na stanowisko instruktora ds. społeczno – wychowawczych na 1/4 etatu nowego pracownika – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni