ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 39/2009 z dnia 29.09.2009 r.

Protokół Nr 39/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 29.09.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze .
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– 4 członkom w terminie do 30.09.2010 r.

rozłożenie na raty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu

Zarząd Spółdzielni Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.09.2010 r.

skierowania wniosków do komornika

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosków do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec 12 dłużników wymienionych w załączniku wobec których podejmowane przez Spółdzielnię działania okazały się bezskuteczne: w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu:
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100%

zaksięgowania niedopłaty wynikającej z rozliczenia kosztów nabycia gruntów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaksięgowanie niedopłaty wynikającej z rozliczenia kosztów nabycia gruntów w osiedlu „Widok” – ulica Bursztynowa 21, 29, 31, 32, 35, 37 oraz Szmaragdowa 46 w ciężar opłat eksploatacyjnych z uwagi na fakt, iż koszt wysyłki wezwań do zapłaty jest większy niż powstałe niedopłaty.

zatwierdzenia ceny posiłku regeneracyjnego

Zarząd Spółdzielni zatwierdził cenę 1 posiłku regeneracyjnego dla pracowników SM „Czuby” na okres od 01.11.2009 r. do 31.03.2010 r. w wysokości 4,00 zł (na osobę) na dzień pracy.

zwrotu nadpłaty z tytułu rozliczenia c.o.

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni nadpłaty z tytułu rozliczenia c.o.
– 1 osobie kwoty 733,27
– 1 osobie kwoty 769,56
które należności czynszowe pokrywają z kont bankowych, nie mają zaległości.

spisanie w koszty osiedla niedopłaty z tytułu rozliczenia energii cieplnej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spisanie w koszty osiedla „Błonie” niedopłaty powstałej w wyniku rozliczenia zużycia energii cieplnej za okres od 01.07.2008 r. do 30.06.2009 r. kwocie 352,84 za lokal przy ulicy Hetmańskiej 14/5 – lokal po eksmisji sprzedany po cenie wywoławcze.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na remont ciągu pieszo – jezdnego z treliki pomiędzy garażami ul. Bursztynowa 32 – 32 B, wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą „ZOSTA” Zakład Usług Drogowych.

podpisanie aneksu na koszenie trawy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy zawartej w dniu 17.02.2009 r. na dodatkowe jedno koszenie trawników w osiedlu „Poręba” z firmą Usługowo – Handlową

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka

– przedłużył termin płatności IV rat na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14 3 członkom w terminie do 12.10.2009 r., do 20.10.2009 r., do 30.11.2009 r.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął w sprawach pracowniczych poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– na wniosek Związków Zawodowych działających w Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę wysokości wynagrodzenia za czas choroby wypłacanego pracownikom za przebywania na zwolnieniu lekarskim.
Zawarł protokół dodatkowy nr 12 z dnia 29.09.2009 r. do zakładowego układu zbiorowego pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 15.09.1999 r. wpisanego do rejestru zakładowych układów zbiorowych pracy w dniu 21.09.1999 r. pod nr DX VII/99. – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst protokołu dodatkowego.

– podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała 6/09
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej ” Czuby ” w Lublinie
Z dnia 29.09.2009 r.

W sprawie: ustalenia stawek za wynajem samochodu służbowego do celów prywatnych przez pracowników Spółdzielni.

Zarząd Spółdzielni uchwala co następująco przyjąć:

§1

Pracownicy Spółdzielni wynajmujący samochody służbowe, będące na stanie Spółdzielni Lublin II i Opel – Combo do celów prywatnych ponosić będą w/g stawek stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia 1.10.2009 r.

Załącznik 1

Stawki spłat za wynajem samochodu służbowego Spółdzielni : Lublin II i Opel – Combo przez pracowników Spółdzielni:

Jazda w mieście:
* Do 10 km przejazdu – 30 zł / h.
* Powyżej 10 km przejazdu w mieście 1, 30 zł / km + 22% VAT + 10 zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy samochodu.

Jazda poza granicami miasta:
* 1,30 zł /km + 22% VAT oraz 10 zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy samochodu.

– z dniem 01.10.2009 r. przyjmie do pracy na czas nieobecności usprawiedliwionej pracownika, nowego pracownika na stanowisko gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Łęgi” w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie