z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 22.09.2009 r.
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie spłaty zadłużenia
– rozłożenia na raty zaległości za najem lokali
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przedłużenie terminu spłaty zaległości należności za najem lokalu:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2009 r.
– skierowania spraw na drogę postępowania sądowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do sądu o zapłatę należności czynszowych. przeciwko 25 wymienionym w załączniku dłużnikom wobec których podejmowane przez Spółdzielnię działania okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– skierowanie spraw o zapłatę należności za garaże
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do sądu spraw przeciwko 6 wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkowników garaży.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 30%
– zmiany stawek opłat czynszowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dokonanie w osiedlu Niska Skarpa z dniem 01.11.2009 r. zmiany stawki opłat – zaliczek na centralne ogrzewanie i podgrzanie wody w sezonie grzewczym 2009 – 2010 / zgodnie z załącznikom /
– zmianę wysokości opłat za konserwację domofonów
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę w okresie od 0110.2009 r. do 31.12.2010 r. wysokości opłat za konserwację domofonów w budynku przy ulicy Jana Pawła II 9 klatka V w mieszkaniach od nr 41 do 50.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia składu komisji przetargowej
Zarząd Spółdzielni zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy do przeprowadzenia remontu ciągu pieszo – jezdnego przy ulicy Bursztynowej w Osiedlu Widok.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych budynków przy ulicy Dragonów 3, Ułanów 22 w osiedlu Błonie oraz Tatarakowej 10, 12, 14, 16, Kaczeńcowej 2, Tymiankowej 1, Bocianiej 6, 8, 10, Biedronki 3 w osiedlu Łęgi. Podpisania umowy na wykonanie w/w prac z wykonawcą wskazanym przez komisję.
– zatwierdzenia planowanych na 2009 r. prac remontowych w klubie „Między Nami”
Zarząd zatwierdził wykaz prac remontowych do wykonanie w 2009 r. w klubie „Między Nami” zawartych w zestawieniu poza wymienionymi w poz. 2, 6, 11.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni