Protokół Nr 37/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika
– 1 członkowi nie wyraził zgody na kolejne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek o eksmisje z lokalu.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2009 r.

zmiany harmonogramu wpłaty rat na mieszkanie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę harmonogramu wnoszonych rat na realizację mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny przez – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%.
– 1 członkowi w wysokości 100% od nieterminowych wpłat normatywu
– 1 członkowi w wysokości 75% od nieterminowej wpłaty wkładu budowlanego

zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwoty 597,53 zł.

zmiany stawek opłat czynszowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dokonanie w osiedlu Widok z dniem 01.11.2009 r. zmiany stawki opłat – zaliczek za gaz (zgodnie z załącznikom).

wypłaty odszkodowania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę odszkodowania w wysokości 160 zł za wybitą szybę w samochodzie podczas koszenia trawy na parkingu strzeżonym przy ulicy Romantycznej 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” ofert na wykonanie placu zabaw przy budynku ul. Dziewanny 14.

nabycie prawa do terenów zabudowanych przez Spółdzielnię

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podjęcie działań zmierzających do uporządkowania praw własnościowych granic naszej Spółdzielni i urządzonej infrastruktury, w tym parkingów osiedlowych na terenach pozostających we władaniu Gminy Lublin.

wyrażenie zgody na zlecenie z wolnej ręki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Zakład Remontowo – Budowlany w Lublinie wykonanie zabudowy suszarni na pomieszczenie przynależne do mieszkania / Pomieszczenia przynależne podlegają likwidacji na potrzeby węzła cieplnego i zestawów hydroforowych dot. to: Sympatyczna 2, 4, 8, Radości 14.

awaryjnej naprawy ulic w osiedlu „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie KOM-EKO sp. z o.o. uzupełnienie ubytków w nawierzchniach asfaltowych ulic w osiedlu „Łęgi”.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. W trybie „zapytania o cenę” na wymianę wykładziny na terakotę antypoślizgową w budynku administracji osiedla „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zabudowy wyciągu stolarskiego w budynku administracji osiedla „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

remontu balkonu przy ulicy Tymiankowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie MAXBUD remontu balkonu w budynku przy ulicy Tymiankowej 48.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– udzielił urlopu bezpłatnego pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” w okresie od 01.10.2009 r. do 30.09.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze dozorcy mienia na okres od 01.10.2009 r. do 31.10.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił przedłożyć do dyskusji i podjęcia przez Radę Nadzorczą uchwałę: w sprawie: ustalenia warunków ustanowienia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokali mieszkalnych użytkowanych na podstawie umowy najmu położonych na kondygnacjach technicznych – w tym miejscu w protokole umieszczono projekt uchwały.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:45, 12 maja 2016

Kategorie: 2009