z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika
– 1 członkowi nie wyraził zgody na kolejne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek o eksmisje z lokalu.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2009 r.
– zmiany harmonogramu wpłaty rat na mieszkanie
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę harmonogramu wnoszonych rat na realizację mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny przez – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%.
– 1 członkowi w wysokości 100% od nieterminowych wpłat normatywu
– 1 członkowi w wysokości 75% od nieterminowej wpłaty wkładu budowlanego
– zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwoty 597,53 zł.
– zmiany stawek opłat czynszowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dokonanie w osiedlu Widok z dniem 01.11.2009 r. zmiany stawki opłat – zaliczek za gaz (zgodnie z załącznikom).
– wypłaty odszkodowania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę odszkodowania w wysokości 160 zł za wybitą szybę w samochodzie podczas koszenia trawy na parkingu strzeżonym przy ulicy Romantycznej 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” ofert na wykonanie placu zabaw przy budynku ul. Dziewanny 14.
– nabycie prawa do terenów zabudowanych przez Spółdzielnię
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podjęcie działań zmierzających do uporządkowania praw własnościowych granic naszej Spółdzielni i urządzonej infrastruktury, w tym parkingów osiedlowych na terenach pozostających we władaniu Gminy Lublin.
– wyrażenie zgody na zlecenie z wolnej ręki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Zakład Remontowo – Budowlany w Lublinie wykonanie zabudowy suszarni na pomieszczenie przynależne do mieszkania / Pomieszczenia przynależne podlegają likwidacji na potrzeby węzła cieplnego i zestawów hydroforowych dot. to: Sympatyczna 2, 4, 8, Radości 14.
– awaryjnej naprawy ulic w osiedlu „Łęgi”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie KOM-EKO sp. z o.o. uzupełnienie ubytków w nawierzchniach asfaltowych ulic w osiedlu „Łęgi”.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie „zapytania o cenę” na wymianę wykładziny na terakotę antypoślizgową w budynku administracji osiedla „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zabudowy wyciągu stolarskiego w budynku administracji osiedla „Błonie”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– remontu balkonu przy ulicy Tymiankowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie MAXBUD remontu balkonu w budynku przy ulicy Tymiankowej 48.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– udzielił urlopu bezpłatnego pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” w okresie od 01.10.2009 r. do 30.09.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– przedłużył umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze dozorcy mienia na okres od 01.10.2009 r. do 31.10.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił przedłożyć do dyskusji i podjęcia przez Radę Nadzorczą uchwałę: w sprawie: ustalenia warunków ustanowienia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokali mieszkalnych użytkowanych na podstawie umowy najmu położonych na kondygnacjach technicznych – w tym miejscu w protokole umieszczono projekt uchwały.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni