z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach – 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– wyraził zgodę na przedłużenie terminu spłaty zaległości z tytułu bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r.
– przesunięcie terminu wpłaty raty wkładu budowlanego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania 1 członkowi do 30.09.2010 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– zmiany stawek opłat za podgrzanie wody
Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się z analizą kosztów i rozliczeniem ciepła za sezon 2008/2009 wyraził zgodę na zmianę z dniem 01.10.2009 r. stawek za podgrzanie wody w Osiedlu „Łęgi” zgodnie z załączonym wykazem.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu nieograniczonego na wymianę okien na klatkach schodowych ,piwnic oraz drzwi zewnętrznych w budynkach Husarska 2 i 8 w Osiedlu „Błonie”, wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac z oferentem wskazanym przez komisje przetargową.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na remont łazienek i pomieszczeń klubowych oraz pomieszczeń socjalnych administracji w budynku przy ulicy Tatarakowej 28. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku
– sporządzenia aneksu do umowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na sporządzenie aneksu do umowy nr 5/CHIES/2009 z dnia 11.05.2009 r. – na zmianę terminu wykonania remontu chodników w rejonie ulicy Sympatycznej do 30.05 2010 r. ze względu na brak możliwości technicznych – realizowaną przez LPEC inwestycję.
– zmianę najemcy lokalu użytkowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Fantastycznej 6/5A / zgodnie z § 1 pkt 4 lit.b regulaminu wynajmu lokali.
Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian.
– nie naliczania opłat za najem lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na nie obciążanie w sierpniu i wrześniu 2009 r. kosztami lokal użytkowy przy ulicy Kaczeńcowej z uwagi na trwające prace remontowe wejścia do lokalu, nie prowadzenia działalności przez najemcę- w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się z kosztorysami ofertowymi na wykonanie robót remontowych na mieniu Spółdzielni:
- W budynku administracyjno – warsztatowym przy ulicy Dragonów 2 tj.
– ułożenia gresu na holu I piętra
– zabudowy wyciągu w pomieszczeniu stolarni
polecił przygotować niezbędną dokumentację do przeprowadzenia przetargu na wyłonienie wykonawcy tych robót. - Pomieszczeń administracji w osiedlu Skarpa
– Remont korytarzy w części socjalnej
– wymiana drzwi wejściowych do biura administracji
– wymiana drzwi do pomieszczeń socjalnych – wykonać własnymi siłami
– remont pomieszczenia dozorcy mienia- Romantyczna 14 i Sympatyczna 1A
– remont budynku administracji na zewnątrz
– wymiana krawężników betonowych ulicznych ul. Przedwiośnie.: przeprowadzić przetarg w trybie zamówienia z wolnej ręki
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– postanowił wycofać z Rady Nadzorczej 3 wnioski o wykluczenie wobec członków którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni omawiał sprawy, które były przedmiotem obrad Rady Nadzorczej w dniu 08.09.2009 r.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni