Protokół Nr 32/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 11
.08.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 50%

wprowadzenia aneksu do zasad rachunkowości Zakładowego Planu Kont

Zarząd Spółdzielni podpisał aneks nr 3/2009 do zasad (polityki) rachunkowości Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie (obowiązuje os stycznia 2007 r.)

zapłatę za część wykonanych prac

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zapłatę częściową za ilość balkonów wyremontowanych w 100% – potwierdzonych protokółami odbioru, dwóm wykonawcom z osiedla „Skarpa”. Zła pogoda uniemożliwiła wykonywanie prac na rusztowaniach co zostało potwierdzone stosownymi wpisami w dziennikach budowy.

zaliczenia wpłaty w dwóch ratach

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uznanie korzystniejszej formy spłaty kredytu i odsetek ciążącego na mieszkaniu przy ulicy Watykańskiej – jako spłatę dwóch rat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. W trybie „zapytania o cenę” w dniu 27.08.2009 r. na prace związane z remontem tarasu nad garażami w budynku przy ulicy Watykańskiej 8. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. W trybie „zapytania o cenę” na prace związane z remontem elewacji pawilonu handlowego przy ulicy Dziewanny 3 w Osiedlu „Ruta”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  3. W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie zatok parkingowych z płyt ekologicznych przy łączniku ulic Dziewanny i Rucianej w osiedlu „Ruta”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  4. W trybie „zamówienia z wolnej reki” na przeprowadzenie przetargu na wykonanie przebudowy instalacji wodociągowych w budynkach w osiedlu „Skarpa” (zgodnie z § 46 regulaminu). Wyraził zgodę na zawarcie umowy z firmą Inwestprojekt – Dźwig Sp. z o.o. oraz zgodę na zlecenie firmie Elektrołuk – Usługowy Zakład Instalatorstwa i Pomiarów elektrycznych wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania zestawów hydroforowych.

umowy na dzierżawę terenu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy dzierżawy terenu pod reklamę ze stawka 200 zł netto dla firmy – w tym miejscu w protokole umieszczono nazwę dzierżawcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wycofał skierowane do Rady Nadzorczej wnioski o wykluczenie z rejestru spółdzielni 5 członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– wystąpił do Miejskiego Urzędu Pracy o zorganizowanie stażu w dziale księgowości na okres 3 miesięcy ze środków Miejskiego Urzędu Pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe stażystki.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:50, 12 maja 2016

Kategorie: 2009