Protokół Nr 30/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 28
.07.2009 r.

 

 

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 2 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.

skierowanie do komornika wniosków o eksmisję

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na eksmisję najemcy z lokalu użytkowego w osiedlu Łęgi. W/w nie płaci czynszu i zadłużenie na dzień 24.07.2009 r. wzrosło do 21444,07 zł. Spółdzielnia w dniu 10.07.2009 r. uzyskała tytuł wykonawczy nakazujący eksmisję – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%

przesunięcie terminu wpłaty raty

Zarząd Spółdzielni wraził zgodę 2 członkom na przesunięcie terminu wpłaty raty na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół konieczności na roboty malarskie w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 8 i Rycerskiej 5.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki okiennej klatek schodowych, piwnic, drzwi wejściowych do klatek w budynku przy ulicy Husarskiej 2, 8 w osiedlu Błonie. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– wyraził zgodę na udzielenie kary upomnienia zgodnie z art. 108 § 1 pkt 1 pracownikowi zatrudnionemu w osiedlu Błonie – za przetrzymywanie pisma od mieszkańców i nie udzielanie na nie odpowiedzi, nie wykonywanie poleceń ustnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– wyraził zgodę na udzielenie kary nagany pracownikowi zatrudnionemu w osiedlu Błonie zgodnie z art.,108 § 1 pkt.2- za przygotowanie błędnych kosztorysów do przetargu na roboty malarskie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:52, 12 maja 2016

Kategorie: 2009