Protokół Nr 27/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 09.07.2009 r.
Obecni: Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 30.09.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia
– 1 członkowi wyraził zgodę na zawieszenie postępowania komorniczego do dnia 07.08.2009 r. tj. do dnia w którym powinna nastąpić spłata zadłużenia .
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :
– wyrażenia zgody na zamówienie z wolnej reki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie „zamówienia z wolnej ręki” z Zakładem Usługowo – Handlowym EKSAM na wykonanie remontu schodów przy ulicy Przytulnej w Osiedlu Skarpa.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty dekarskie , naprawę kominów , malowanie ogrodzenia oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z wykonawcą wskazanym przez komisję przetargową .
– wyrażenia zgody na przeprowadzenie remontu lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie „zamówienia z wolnej reki” /na podstawie § 46 pkt 2 regulaminu / z firmą GAZ – SERWIS na przeprowadzenie remontu lokalu przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa. W tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie wymiany docieplenia wschodniej ściany szczytowej budynku przy ulicy Radości 3 w Osiedlu Skarpa. Wyraził zgodę na podpisanie umowy z firmą wskazaną przez komisje Marten – Bud.
Zarząd Spółdzielni przeanalizował ofertę Ochrony Mienia i Ludzi BODYGUARD SEKURITY- na całodobowy dozór parkingów w osiedlu Skarpa . Polecił kierownikowi administracji przeprowadzić przetarg w trybie „zapytania o cenę” , w wrzesień – październik br. , by można było dokonać zmian od 01.01.2010 r.
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały :
– zawarł umowę zlecenie z :
1.Od dnia 25.07.2009 r. przyjął nowego pracownika na czas choroby pracownika zatrudnionego na stanowisku na stanowisku dozorcy mienia na parkingu strzeżonym w osiedlu Skarpa. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
2.Od 10.07.2009 r. do 17.07.2009 r. zatrudnił dodatkowo do sprzątanie pomieszczeń biurowych Zarządu, w okresie prowadzonej wymiany okien pracownika z administracji – w tym miejscu w protokole umieszczono dane zatrudnionego pracownika.
– z dniem 15.07.2009 r. przyznał pracownikowi powracającemu z urlopu wychowawczego wynagrodzenie w wysokości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące pracownika.
Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono
Zarząd Spółdzielni