z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 02.07.2009 r.
Obecni: Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. organizacyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2010 r.
– 1 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił wezwać do podpisania ugody na spłatę zadłużenia .
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym wykazem:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 4 członkom w wysokości 75%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%
– zwolnienia z opłat za lokal przy ulicy fantastycznej 6
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwolnienie z opłat za lokal przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa za okres trwania remontu lokalu – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu
– umowy najmu lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaproponowane we wniosku warunki najmu lokalu przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa :
– rozłożenie kaucji na 3 raty
– zmianę zapisu § 14 umowy :
1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
2. Rozwiązanie umowy może być dokonane przez każdą ze stron za uprzednim dwumiesięcznym wypowiedzeniem ,z tym ,że strony wynajmującego nie wcześniej niż 31 lipca 2012 r. z zastrzeżeniem treści 10 umowy. W tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie dokumentacji docieplenia budynków w osiedlu Poręba. Zatwierdził wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
– zlecenie likwidacji awarii
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „ zamówienia z wolnej ręki”
Zgodnie z § 46 pkt 2 regulaminu:
1. Firmie GAZ – SERWIS zamówienia dotyczącego likwidacji awarii przy ulicy Fantastycznej 15 – zgodnie z protokołem konieczności.
2. Firmie GAZ – SERWIS zamówienia dotyczącego likwidacji awarii przy ulicy Fantastycznej 5 – zgodnie z protokołem konieczności.
– wyrażenie zgody na zastosowanie „zamówienia z wolnej ręki”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zastosowania „zamówienia z wolnej ręki”
1. Na wykonanie instalacji odgromowej w budynku przy ulicy Romantycznej 6 w osiedlu karpa. – zgodnie z § 46 pkt 6 regulaminu , zlecenie firmie GAMA – SYSTEM na wykonanie i zmontowanie instalacji odgromowej w budynku.
2. Na zawarcie umowy z Zakładem Usługowo – Handlowym EKSAM na wykonanie remontu schodów przy ulicy Romantycznej 6 , Przytulnej 4, Romantycznej 10 , Fantastycznej 13.
– przebudowy pawilony handlowo – usługowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozbudowę pawilonu handlowo – usługowego przy ulicy Jutrzenki 5 zgodnie z załączoną opinią działu eksploatacyjno – technicznego.
– naprawy wentylacji
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad.5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych :
– z dniem 01.07.2009 r. do 30.08.2009 r. przyjął do pracy w wymiarze ½ etatu pracownika w charakterze dozorcy mienia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 15.07.2009 r. powrócił do pracy po urlopie wychowawczym pracownik zatrudniony w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika .
– rozwiązał umowę o prace z niżej wymienionymi pracownikami:
1. Z gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Łęgi z dniem 30.06.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
2. Z gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta z dniem 14.07.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
3. Z instruktorem ds. społeczno – wychowawczych w klubie osiedla Skarpa z dniem 30.06.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.07.2009 . przedłużył umowę o pracę :
1. Z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Łęgi na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy W tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika
2.Z pracownikiem zatrudnionym w klubie „Między Nami” z dniem 01.07.2009 r. do czasu porodu z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy. W tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika
3. Z pracownikiem zatrudnionym w klubie „Między Nami” z dniem 01.07.2009 r. do 30.06.20-011 z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono
Sporz. Zarząd Spółdzielni