ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 25/2009 z dnia 24.06.2009 r.

Protokół Nr  25/2009 
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 24.06.2009 r.  

Obecni:  Prezes Zarządu                                            – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych     – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy       – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego  – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji             – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności                                  – Marta Rusinowicz
4. Kierownik  działu członkowsko-  mieszkaniowego                          – Krystyna Głuska
5. Kierownik  działu ds. adm. i pracowniczych                                     – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych                  – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na  spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi     w terminie      do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi     w terminie      do  25.07.2009 r. oraz wycofania wniosku od komornika
– 1 członkowi  w terminie do 31.08.2009 r. oraz odsetek do 30.06.2010 r. oraz zawieszenie postępowania sądowego dot. eksmisji z   mieszkania .

– zmianę harmonogramu płatności rat na mieszkanie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na:
–  zmianę ilości / z 5 na 4 /  i terminu płatności rat  na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .
– zmianę terminu płatności 2 raty na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z  załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
–  2 członkom     w wysokości    50%
– 1 członkowi    w wysokości    30%

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu , zgodnie z  załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :

–  2 członkom     w wysokości    50%
– 1 członkowi    w wysokości    70%
– 1 członkowi    w wysokości    100% od nieterminowo uregulowanej dopłaty do wkładu po końcowym rozliczeniu mieszkania.

– zatwierdzenia cen na wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za odzież roboczą

Zarząd Spółdzielni zatwierdził ceny odzieży roboczej stanowiące podstawę do wyliczenia ekwiwalentu dla pracowników  – załącznik do poniższej uchwały – w tym miejscu w protokole umieszczono  UCHWAŁA 4/09 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 24.06.2009 r.

– zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwoty 387,92 zł .

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

– przeprowadzenia  przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie wymiany docieplenia ściany szczytowej wschodniej w budynku przy ulicy Radości 3. Zatwierdził wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie o cenę oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

– zmianę nazwy klubu „Między Nami”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę nazwy klubu „Między Nami” w osiedlu Skarpa na Klub „Skarpa”

– rozbudowa kiosku przy ulicy Jutrzenki

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na rozbudowę kiosku przy ulicy Jutrzenki w nieruchomości 23 ER – w obrębie planowanej rozbudowy przebiega linia energetyczna NN , oraz w odległości około 1,5 m rośnie drzewo klon.

– wyrażenia zgody na wykonanie z wolnej reki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie z wolnej ręki:
1. Remontu balkonów w budynku przy ulicy Fantastycznej 7 w osiedlu „Skarpa”/ §46 pkt.3 regulaminu /
2. Remontu chodników w osiedlu Skarpa  ul Romantyczna i Przedwiośnie / § 46 pkt.3 regulaminu/

– rozszerzenie zakresu prac remontowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu prac remontowych  w budynku przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu „Łęgi” w zakresie uszczelnienie dylatacji estakady ze ścianą garaży zgodnie z załączonym  protokołem konieczności.

– zakupu urządzeń siłowni plenerowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup urządzeń rekreacyjno – sportowych dla młodzieży i seniorów do zamontowania przed klubem Skarpa, obok skweru od strony zachodniej na terenie mienia spółdzielni.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach  członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1osobę  – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.
– wydania tytułu prawnego dla najemców „plastykówek”

Zarząd Spółdzielni decyzję w sprawie wydania tytułu prawnego do lokali mieszkalnych tzw. plastykówek – najemcy których ubiegają się o uzyskanie spółdzielczego prawa podejmie po zapoznaniu się z opinią prawną czy istnieje możliwość ustanowienia dla w/w lokatorskiego prawa do lokalu .

– zatwierdzenia wyniku przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wyniki przetargu przeprowadzonego w dniu 18.06.2009 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali mieszkalnych :
1. Bursztynowa 14/31  cena wywoławcza 236 995, – nie było zgłoszeń do przetargu ,
2. Różana 6/89 cena wywoławcza 169 538, – ofertę złożyły 3 osoby
Najwyższą  kwotę zaoferowała /  179 100 zł./ – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .

– wyrażenia zgody na wystąpienie z rejestru członków

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z  jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia:

1. Członkowi  zam. w osiedlu Skarpa  w związku z przepisaniem mieszkania na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka .
2. Członkowi zam. w osiedlu Łęgi  w związku z przepisaniem mieszkania na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka .

Ad 5.  Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął  poniżej przedstawione decyzje i uchwały :

– nie wyraził zgody na zmianę godzin pracy w okresie lipiec – sierpień / czwartek od godz. 7.00  do 15.00 / w  Administracji Osiedla Łęgi

Ad. 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad .

Na tym protokół zakończono

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie