z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 24.06.2009 r.
Obecni: Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 25.07.2009 r. oraz wycofania wniosku od komornika
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r. oraz odsetek do 30.06.2010 r. oraz zawieszenie postępowania sądowego dot. eksmisji z mieszkania .
– zmianę harmonogramu płatności rat na mieszkanie
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na:
– zmianę ilości / z 5 na 4 / i terminu płatności rat na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .
– zmianę terminu płatności 2 raty na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu , zgodnie z załączonym wykazem:
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100% od nieterminowo uregulowanej dopłaty do wkładu po końcowym rozliczeniu mieszkania.
– zatwierdzenia cen na wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za odzież roboczą
– zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwoty 387,92 zł .
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :
– przeprowadzenia przetargu
– zmianę nazwy klubu „Między Nami”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę nazwy klubu „Między Nami” w osiedlu Skarpa na Klub „Skarpa”
– rozbudowa kiosku przy ulicy Jutrzenki
Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na rozbudowę kiosku przy ulicy Jutrzenki w nieruchomości 23 ER – w obrębie planowanej rozbudowy przebiega linia energetyczna NN , oraz w odległości około 1,5 m rośnie drzewo klon.
– wyrażenia zgody na wykonanie z wolnej reki
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie z wolnej ręki:
1. Remontu balkonów w budynku przy ulicy Fantastycznej 7 w osiedlu „Skarpa”/ §46 pkt.3 regulaminu /
2. Remontu chodników w osiedlu Skarpa ul Romantyczna i Przedwiośnie / § 46 pkt.3 regulaminu/
– rozszerzenie zakresu prac remontowych
– zakupu urządzeń siłowni plenerowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup urządzeń rekreacyjno – sportowych dla młodzieży i seniorów do zamontowania przed klubem Skarpa, obok skweru od strony zachodniej na terenie mienia spółdzielni.
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.
– wydania tytułu prawnego dla najemców „plastykówek”
– zatwierdzenia wyniku przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wyniki przetargu przeprowadzonego w dniu 18.06.2009 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali mieszkalnych :
1. Bursztynowa 14/31 cena wywoławcza 236 995, – nie było zgłoszeń do przetargu ,
2. Różana 6/89 cena wywoławcza 169 538, – ofertę złożyły 3 osoby
Najwyższą kwotę zaoferowała / 179 100 zł./ – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .
– wyrażenia zgody na wystąpienie z rejestru członków
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia:
1. Członkowi zam. w osiedlu Skarpa w związku z przepisaniem mieszkania na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka .
2. Członkowi zam. w osiedlu Łęgi w związku z przepisaniem mieszkania na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka .
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały :
– nie wyraził zgody na zmianę godzin pracy w okresie lipiec – sierpień / czwartek od godz. 7.00 do 15.00 / w Administracji Osiedla Łęgi
Ad. 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad .
Na tym protokół zakończono
Zarząd Spółdzielni