ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 24/2009 z dnia 17.06.2009 r.

Protokół Nr  24/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 17.06.2009 r.

Obecni:  Prezes Zarządu                                          – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych     – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy      – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego   – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji              – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności                                   – Marta Rusinowicz
4. Kierownik  działu członkowsko-  mieszkaniowego                             – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych                   – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na  spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom      w terminie      do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty
zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika .

– przesunięcia terminu wpłaty I raty na mieszkanie

Zarząd Spółdzielni ze względu na przeciągające się procedury bankowe wyraził zgodę na :
– przesunięcie terminu wpłaty I raty na mieszkanie przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka
– zmianę  ilości rat z 5 na 6  wpłat  wkładu budowlanego na mieszkanie przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .

– skierowania pozwów o zapłatę należności czynszowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie przeciwko  39 wymienionym w załączniku dłużnikom pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych . Są to osoby które mają duże zadłużenie / 2 – 3 sprawy sądowe / ,zajmują mieszkania bez tytułu prawnego po śmierci członka spółdzielni , a podejmowane działania przez spółdzielnię okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników .

– skierowanie pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych wobec  28 dłużników wyszczególnionych w wykazie. Podejmowane działania przez spółdzielnię / wezwania do zapłaty, rozkładanie długu na raty /okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy  prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na  spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi    w terminie  do 30.06.2009 r.

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z  załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1 członkowi    w wysokości  100%
– 1 członkowi    w wysokości    75%
– 5 członkom     w wysokości    50%
– 1 członkowi    w wysokości    30%

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych  wpłat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1  członkowi w wysokości   50%
– 1  członkowi w wysokości  100%

– naliczeń za gaz od 01.07.2009 r.

Zarząd Spółdzielni  w oparciu o wyniki za 5 miesięcy 2009 r.  postanowił zmienić  od  01.07.2009 r. wysokość odpisu na gaz w wyszczególnionych w załączniku nieruchomościach w osiedlu Skarpa.

Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

– przeprowadzenia  przetargu

Zarząd Spółdzielni  wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na  roboty dekarskie, naprawę kominów, malowanie ogrodzenia  z przęseł stalowych w osiedlu Widok. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na w/w roboty oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

– programu usług dla zespołu garażowo – parkingowego przy ulicy Filaretów

Zarząd Spółdzielni zatwierdził program usług – rodzaje działalności dla projektowanych lokali użytkowych oraz ich powierzchnię w zespole garażowo – parkingowym przy ulicy Filaretów w osiedlu Skarpa :
– gabinet fryzjersko – kosmetyczny
– gabinet stomatologiczno – lekarski
– biuro
– zakłady usługowe / naprawa RTV, szewski, zegarmistrzowski, krawiecki, fotograficzny, jubilerski/
– zwiększenie zakresu prac dot.  remontu chodników w osiedlu Skarpa

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie dodatkowych prac wynikłych w czasie remontu chodników w rejonie budynków przy ulicy Fantastycznej 13,15.17 ze środków – dofinansowania z funduszu celowego remontu chodników .

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach
członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę: Przybylska Elmira  c/20661 – przyjęta po zgonie ojca Andrzeja Warchockiego c/ 10441 , który został skreślony z rejestru członków . W/w nabyła prawa do lokalu kat M – 3 lokatorskiego przy ulicy Bocianiej 10/32.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad .

Na tym protokół zakończono

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie