Protokół Nr 21/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 26.05.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 10.07.2009 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2009 r.

Wyraził zgodę na nierealizowanie wyroku eksmisyjnego oraz na spłatę zadłużenia w ratach przez dzieci członka (przebywającego pod opieką psychiatryczną) w przypadku spełnienia poniższych warunków:
– I wpłata w wysokości 5 000zl w terminie do 15.06.2009 r.
– II wpłata w wysokości 2 000 zł w terminie do 15.06.2009 r.
– III wpłata w wysokości 5 000 zł w terminie do 15.12.2009 r.
– kolejne raty w wysokości 1 000 zł z dwóch kont bankowych miesięcznie począwszy od 10.07.2009 r.
.
odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%

rozksięgowania środków uzyskanych po przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozksięgowanie uzyskanych środków z przetargu w wysokości 231.500,zł w następujący sposób:
– 229 608 zł na wkład budowlany stanowiący wartość rynkową lokalu
– 366 zł na pokrycie kosztu sporządzenia wyceny wartości rynkowej lokalu
– 1 526 zł na pokrycie zadłużenia nie rozliczonego wkładu .
– odstąpienie od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu, które nie zostały rozliczone z wkładu 32 921,62 zł. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

wypłaty zwaloryzowanego wkładu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. Wypłaty zwaloryzowanego wkładu za mieszkanie spadkobiercom należnym im części wkładu – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

rozksięgowanie wolnych środków uzyskanych po przetargu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. rozksięgowania wolnych środków w wysokości 92 zł uzyskanych po przetargu na nabycie mieszkania na fundusz remontowy nieruchomości Tymiankowa 1-3 – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

zmiany terminu wpłat rat na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę terminu wpłaty rat na realizację mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – wpłatę w terminie:
I raty do 31.05.2009 r.,
II raty do 05.07.2009 r.,
III raty do 31.07.2009 r.
– w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące lokalu.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenia opracowania projektu na zespół garażowo – usługowy

Zarząd Spółdzielni w oparciu o § 46 ust.2 i 4 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane inwestycyjne i remontowe .. wyraził zgodę na zlecenia opracowania projektu na zespół garażowo – usługowy przy ulicy Filaretów w osiedlu Skarpa i zastosowanie trybu zamówienia z wolnej reki.

umowy wspólnej inwestycji dot. przebudowy i modernizacji układu ciepłowniczego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie wspólnej umowy inwestycji Nr WI- 002/2009 z LPEC dotyczącej przebudowy i modernizacji układu ciepłowniczego budynków zasilanych z węzła grupowego PC-3 przy ulicy Sympatycznej 5 w Lublinie.

lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy lokalu przy ulicy Dziewanny na zabezpieczenie w umowie zapisu o nie wypowiadaniu umowy przez wynajmującego przez okres 6 lat z zastrzeżeniem warunków wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym zgodnie z §10 umowy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– z dniem 01.06.2009 r. zatrudnił nowego pracownika na stanowisko administratora w osiedlu Skarpa na okres próbny do 31.08.2009 r. w wymiarze pełnego etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni przeanalizował wyniki ekonomiczne za I kwartał 2009 r. i postanowił zapoznać z nimi Radę Nadzorczą na posiedzeniu w dniu 09.06.2009 r.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:13, 12 maja 2016

Kategorie: 2009