Protokół Nr 19/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12.05.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.04.2010 r.
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wioski do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego.- rozłożenia na raty dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania
Zarząd Spółdzielni nie wyraził kolejnej zgody na rozłożenie na raty dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania przy ulicy Topazowej 6
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego wpłat normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 50%
– ustalenia wysokości wkładu mieszkaniowego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek w sprawie ustalenia wysokość wkładu na mieszkanie przy ulicy Radości 14/14 w wysokości 169.877,17 zł
– zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne Zarządu kwoty 4.960,45
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o zaksięgowanie w pozostałe koszty operacyjne Zarządu kwoty 4960,45 zł stanowiącej dopłatę do wkładu budowlanego za mieszkanie przy ulicy Szafirowej.
– zwiększenie ryczałtu na używanie telefonu komórkowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie ryczałtu dla zaopatrzeniowca, za używanie telefonu komórkowego służbowego z kwoty 86 zł do 100 zł.
– zatwierdzenia kosztu druku dyplomów z okazji 30-lecia SM „Czuby”
Zarząd Spółdzielni zatwierdził koszt druku dyplomów uznania dla pracowników i działaczy SM „Czuby ” oraz treść dyplomu.
– zmiany harmonogramu wpłat
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę harmonogramu wpłat rat na realizację mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na dzierżawę terenu części działki nr 41/4 przy ulicy Stokrotki z przeznaczeniem pod tymczasowy parking.
– podpisania aneksu do umowy rozliczeniowej
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podpisania aneksu nr 3 do umowy rozliczeniowej ciepła w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi i Błonie – zmiany stawek usług rozliczeniowych (z 6,20 zł na 6,47 zł, z 7,15 zł na 7,45 zł mieszkania nieopomiarowane).
– przebudowy i modernizacji systemu zaopatrzenia w ciepło
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podjęcia działań zmierzających do przebudowy i modernizacji systemu zaopatrzenia w ciepło budynków zasilanych z PC -3. Polecił przygotować wniosek dot. zabezpieczenia środków – zwiększenia odpisu na fundusz remontowy nieruchomości zasilanych z PC- 3.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu nieograniczonego na remont budynku garażowo – usługowego przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi oraz podpisanie umowy na wykonanie remontu z firmą wskazaną przez komisję przetargową – P.P.H.U. „ASKOP”
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Sporz. Zarząd Spółdzielni