Protokół Nr 19/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12
.05.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.04.2010 r.
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wioski do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego.- rozłożenia na raty dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania

Zarząd Spółdzielni nie wyraził kolejnej zgody na rozłożenie na raty dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania przy ulicy Topazowej 6

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego wpłat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 50%

ustalenia wysokości wkładu mieszkaniowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek w sprawie ustalenia wysokość wkładu na mieszkanie przy ulicy Radości 14/14 w wysokości 169.877,17 zł

zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne Zarządu kwoty 4.960,45

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o zaksięgowanie w pozostałe koszty operacyjne Zarządu kwoty 4960,45 zł stanowiącej dopłatę do wkładu budowlanego za mieszkanie przy ulicy Szafirowej.

zwiększenie ryczałtu na używanie telefonu komórkowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie ryczałtu dla zaopatrzeniowca, za używanie telefonu komórkowego służbowego z kwoty 86 zł do 100 zł.

zatwierdzenia kosztu druku dyplomów z okazji 30-lecia SM „Czuby”

Zarząd Spółdzielni zatwierdził koszt druku dyplomów uznania dla pracowników i działaczy SM „Czuby ” oraz treść dyplomu.

zmiany harmonogramu wpłat

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę harmonogramu wpłat rat na realizację mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na dzierżawę terenu części działki nr 41/4 przy ulicy Stokrotki z przeznaczeniem pod tymczasowy parking.

podpisania aneksu do umowy rozliczeniowej

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podpisania aneksu nr 3 do umowy rozliczeniowej ciepła w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi i Błonie – zmiany stawek usług rozliczeniowych (z 6,20 zł na 6,47 zł, z 7,15 zł na 7,45 zł mieszkania nieopomiarowane).

przebudowy i modernizacji systemu zaopatrzenia w ciepło

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podjęcia działań zmierzających do przebudowy i modernizacji systemu zaopatrzenia w ciepło budynków zasilanych z PC -3. Polecił przygotować wniosek dot. zabezpieczenia środków – zwiększenia odpisu na fundusz remontowy nieruchomości zasilanych z PC- 3.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu nieograniczonego na remont budynku garażowo – usługowego przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi oraz podpisanie umowy na wykonanie remontu z firmą wskazaną przez komisję przetargową – P.P.H.U. „ASKOP”

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:15, 12 maja 2016

Kategorie: 2009