Protokół Nr 18/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 05
.05.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie 31.12.2009 r. w ratach po 150 zł (wycofanie sprawy od komornika).

skierowania wyroków na drogę postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować wyroki na drogę postępowania egzekucyjnego przeciwko 16 wymienionym w załączniku dłużnikom – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz dłużników

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 75%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty drogowo – brukarskie w osiedlach Skarpa, Ruta, łęgi, Błonie i Widok, oraz wyraził zgodę na wybranie firm wskazanych przez komisję przetargową do ich wykonania.

zlecenie dokumentacji technicznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie dokumentacji technicznej związanej ze zmianą zasilania w wodę II – ej strefy budynków zasilanych obecnie z hydroforni grupowej zlokalizowanej przy PC- 3 w osiedlu Skarpa.

lokalu przy ulicy Przedwiośnie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Przedwiośnie na zmianę komparycji umowy z osoby fizycznej na spółkę partnerską z uwagi na założenie spółki partnerskiej- w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

likwidacji przedmiotów w osiedlu Skarpa

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół dot. postawienia w stan likwidacji środek trwały – kserokopiarkę oraz przedmioty nietrwałe znajdujące się na wyposażeniu Administracji osiedla Skarpa.

wybór koncepcji na zespół garażowo – parkingowy przy ulicy Filaretów.

Zarząd Spółdzielni dokonał wyboru do realizacji – II Wariantu „Optymalnego” koncepcji na zespół garażowo – parkingowego przy ulicy Filaretów w osiedlu „Skarpa”

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych w osiedlach Ruta, Błonie, Widok oraz stolarki okiennej w budynku Zarządu Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zakup urządzeń zabawowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zestawów urządzeń zabawowych na teren Administracji Osiedla łęgi – doposażenie istniejących placów zabaw.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:23, 12 maja 2016

Kategorie: 2009