Protokół Nr 16/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 21
.04.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.07.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r. i zmniejszył wysokość kolejnych rat
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r. i wstrzymania czynności komorniczych
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r. z tytułu dopłaty do zaliczki na wkład budowlany

zmianę wysokości rat na wkład budowlany

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę członkowi Spółdzielni na zmianę harmonogramu wpłaty kolejnych rat na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14/ – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zmiany członka komisji przetargowej

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany członka komisji przetargowej z Osiedla Skarpa i powołał – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka komisji.

dzierżawy terenu przy ulicy Dragonów 2

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na czasową dzierżawę terenu w rejonie ulicy Dragonów 2 z przeznaczeniem na działalność gastronomiczną – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

częściowe fakturowanie prac dociepleniowych

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. częściowego fakturowania prac dociepleniowych z uwagi na duży zakres robót i wartość zamówienia.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wyraził zgodę 2 członkom na zmianę terminów wpłaty kolejnych rat na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 w osiedlu Ruta – zatwierdził zaproponowany w podaniach harmonogram wpłat.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył umowę o pracę z dniem 01.05.2009 r. z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu Poręba na okres do 30.04.2010 r. z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę z dniem 20.05.2009 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku inst. ds. społ. – wych. w klubie Osiedla Ruta na okres do 30.06.2012 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym do dnia 2.05.2009 r. w Osiedlu Widok na stanowisku specjalisty ds. technicznych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– rozwiązał umowę o pracę z dniem 30.04.2009 r. z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– nawiązał umowę o pracę z dniem 01.05.2009 r. z pracownikiem na czas nieokreślony w wymiarze 1 etatu z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Strony Zakładowego układu zbiorowego pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dniem 15.09.2009 r. tj. Zarząd i związki zawodowe działające w Spółdzielni podpisały Protokół dodatkowy Nr 11 z dnia 21.04.2009 r. w sprawie zmiany zasad wypłaty wynagrodzeń pracownikom za czas niezdolności do pracy na skutek choroby w brzmieniu przedstawionym poniżej.
Zmiana ta została wprowadzona zmianą Art. 92 Kodeksu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono Protokół dodatkowy Nr 11.

Ad 6. Omawiano przebieg i decyzje podjęte przez Zebranie Przedstawicieli Członków SM „Czuby” odbyte w dniu 18.04.2009 r.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:25, 12 maja 2016

Kategorie: 2009