Protokół Nr 15/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 14
.04.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 członkowi w wysokości 75%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 członkowi w wysokości 50%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. Nieograniczonego na wykonanie remontu balkonów w osiedlu Skarpa. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie w/w prac oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. Nieograniczonego na wykonanie robót drogowo – brukarskich w osiedlach Skarpa, Ruta, Łęgi, Błonie, Widok. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie w/w prac oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

wykonania projektu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie IKOM Sp. z o.o. wykonanie projektu stałej organizacji ruchu stref zamieszkałych oraz oznakowania tych stref na ulicach Fantastyczna i Sympatyczna w osiedlu Skarpa.
Powyższa zmiana organizacji ruchu została wymuszona notorycznym rozjeżdżaniem trawników przez posiadaczy samochodów.

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu nieograniczonego na roboty związane z dociepleniem budynków w osiedlu Skarpa, Łęgi, Błonie, Widok, Poręba oraz wyraził zgodę na podpisanie umów na ich wykonanie ze wskazanymi przez komisję przetargową oferentami.

wyboru koncepcji na zespół garażowo – usługowy przy ulicy Filaretów

Zarząd Spółdzielni postanowił, że decyzję w sprawie wyboru jednego z trzech wariantów koncepcji zespołu garażowo – usługowego przy ulicy Filaretów w osiedlu Skarpa (najbardziej optymalnego), podejmie po zebraniu ofert na budowę garażu lub lokalu usługowego od mieszkańców.
Polecił umieścić na stronie internetowej spółdzielni oraz na tablicach ogłoszeń w osiedlu Skarpa i Ruta zawiadomienia, że Spółdzielnia w terminie do 27.04.2009 r. przyjmuje oferty na budowę.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

– wyraził zgodę na wycofanie wniosków Zarząd skierowanych do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały o wykluczenie w stosunku do członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził zgodę członkowi Spółdzielni na zmianę terminu wpłaty kolejnych rat na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:26, 12 maja 2016

Kategorie: 2009