ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 14/2009 z dnia 07.04.2009 r.

Protokół Nr 14/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 07
.04.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie robót drogowych przed budynkiem przy ulicy Przytulnej 4 w osiedlu Skarpa, z poniżej przedstawioną uwagą:
Inspektor nadzoru przy wykonywaniu robót drogowych pod budynkiem Przytulna 4 dopilnuje aby wykonawca ustawił obrzeże na podsypce cementowo- piaskowej oraz dopilnuje aby w kosztorysie powykonawczym w poz. 1 wywożenie gruzu i nawożeniu ziemi uprawnej wykonawca wstawił normy z KRN podane w kosztorysie ofertowym zamawiającego.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na remont budynku przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi, zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

– zatwierdził wyniki przetargu z dnia 06.04.2009 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności na lokale mieszkalne:

  1. Dziewanny 12/6 – cena wywoławcza 214182 zł – zaoferowała kwotę 231500 zł,
    – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
  2. Tymiankowa 1/124 – cena wywoławcza 186708 zł – zaoferował kwotę 186 500zł
    – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
  3. Bursztynowa 14/31
  4. Hetmańska 14/5

Na mieszkania wymienione w poz. 3 i 4 nie wpłynęły oferty

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przyjął na 3 miesięczny staż pracy absolwentkę na stanowisko pracownika ds. organizacyjnych w Zarządzie i Administracji Ogólnej. Wynagrodzenie za czas pracy w/w wypłacane będzie przez ze środków Instytutu Rynku Pracy – Fundacja Nowy Staw.

– w okresie od 14 – 27 04. 2009 r. zawarł umowę zlecenie na sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby Zarządu w okresie przebywania na urlopie wypoczynkowym pracownika – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika i zleceniobiorcy.

– przedłużył umowę o pracę z pracownikiem od 1.05.2009 r. na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków płacy i pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni rozpoznał poniżej przedstawione sprawy:

  1. Osoby występującej o waloryzację wkładu – kwoty 20.860 starych złotych Zarząd postanowił uznać, że mimo braku dokumentów w tej sprawie w/w posiada na koncie Spółdzielni powyżej wyszczególnioną kwotę. Sprawę waloryzacji w/w kwoty postanowił pozostawić do rozstrzygnięcia sądowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby występującej o waloryzację wyszczególnionej kwoty.
  2. Wierzytelności pieniężnej Urzędu Miejskiego w Lublinie z tytułu dziedziczonego wkładu mieszkaniowego związanego z lokatorskim prawem do lokalu przy ulicy Radości który to lokal zajmuje członek Spółdzielni. W wyniku skargi kasacyjnej złożonej przez w/w, Zarząd postanowił wstrzymać się z wypłatą na rzecz Gminy Lublin odziedziczonej części wkładu mieszkaniowego do czasu rozpoznania przez Sąd Najwyższy wniesionej skargi kasacyjnej przez członka o ustanowienie na jej rzecz odrębnej własności lokalu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie