Protokół Nr 13/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 31.03.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04..2010 r.
-1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 6 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 5 członkowi w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wniesiono wniesionych rat normatywu zaliczki na wkład
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50 %
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wniesionej zaliczki na wkład
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50 %
– zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członka konta kwoty 1603,28 zł powstały w wyniku rozliczenia c. o. i wody.
– skierowanie spraw na drogę postępowania sądowego
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności czynszowych za garaże przeciwko wymienionym w załączniku dłużnikom – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– wypłaty zwaloryzowanego wkładu
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. wypłaty zwaloryzowanego wkładu należnych części spadkobiercom za mieszkanie przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych członków.
– dopłaty do wkładu budowlanego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności dopłaty do wkładu budowlanego w wysokości 75 % za lokal mieszkalny przy ulicy Szafirowa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu i członka spółdzielni.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
– nieograniczonego na roboty remontowe w osiedlu Ruta oraz wyraził zgodę na zawarcie umów na wykonanie prac z wybranymi przez komisję przetargową wykonawcami.
– na wykonanie robót związanych z wymianą wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach Bursztynowa 17 i 19 w Osiedlu Widok. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac ze wskazanym przez komisję przetargową wykonawcą.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka.
– wycofał 3 wnioski skierowane do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały o wykluczenie wobec członków którzy spłacili zadłużenie wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wyraził zgodę na zmianę terminu wpłat rat wkładu budowlanego dla lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14.
II rata – płatna w ciągu 1 miesiąca od I raty
III rata płatna w ciągu 1 miesiąca od II raty
IV rata płatna w terminie do 31.08.2009 r.
V rata płatna w terminie do 30.11.2009 r.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni