Protokół Nr 12/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 24.03.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 3 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwot:
– 1 członkowi w wysokości 552,34
– 1 członkowi w wysokości 53,85
rozliczenia c. o.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie remontów balkonów w osiedlu Skarpa, w budynku przy ulicy Fantastycznej 9. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac przez firmę wskazaną w protokole – Przedsiębiorstwem handlowo – Budowlanym CHEOPS
– podnajmu lokalu użytkowego
– Zarząd Spółdzielni postanowił propozycję zapisu programu rewitalizacji dla terenów Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, po aktualizacji wynikających obowiązujących wytycznych w ostatniej wersji z listopada 2008 r. przekazać do konsultacji do rad osiedlowych oraz umieścić w porządku obrad zebrań grup członkowskich.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– wyraził zgodę 2 członkom na zmianę terminów wpłaty kolejnych rat na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny 14 w osiedlu Ruta. – zatwierdził zaproponowany w podaniach harmonogram wpłat.
– wyraził zgodę na wycofanie 3 wniosków Zarząd skierowanych do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały o wykluczenie członków, którzy spłacili zadłużenie wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– wyraził zgodę na:
- wystąpienie z rejestru członka zam. w osiedlu Łęgi z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia, w związku z przepisaniem mieszkania na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka.
- na przedłużenie osobie ubiegającej się o przyjęcie w poczet członków terminu do dnia 31.05.2009 r. na załatwienie formalności związanych z przyjęciem w poczet członków i uzyskaniem tytułu prawnego do mieszkania przy ulicy Radości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i przyszłego członka.
- na cofnięcie decyzji Zarządu z dnia 03.03.2009 r. oraz z dnia 17.03.2009 r. dotyczących rezygnacji z członkostwa oraz przyjęcia w poczet członków córki członka zam. przy ulicy Bursztynowej, i przepisania wkładu z córki na członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i córki.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– zawarł umowę zlecenia na pranie, krochmalenie prasowanie i reperację firanek znajdujących się na stanie Zarządu i Administracji Ogólnej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osoby wykonującej zlecenie.
– z dniem 01.03.2009 r. zmienił wysokość ryczałt za sprzątanie pomieszczeń administracji osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Dyskutowano na temat zaproponowanych zmian do statutu – wyboru wariantów do poszczególnych § § zawartych w wykazie zmian przekazanych przedstawicielom.
Na tym protokół zakończono.
Sporz. Zarząd Spółdzielni