Protokół Nr 11/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 17
.03.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 3 członkom w terminie do 30.09.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2009 r.
– 4 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 3 członkom w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2010 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wniesionej zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50 %

zatwierdzenia planu amortyzacji

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych na rok 2009 zgodnie z załącznikiem.

zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych na podane przez członków konta kwot : 465,18 zł i 53,18 zł (powstały w wyniku rozliczenia c. o.)

wystąpienia z wnioskiem o wyznaczenie terminu licytacji

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do komornika wniosku o wyznaczenie II terminu licytacji mieszkania przy ulicy Sympatycznej – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

o eksmisję

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na:

  1. Skierowanie wniosku do sądu o eksmisję z lokalu użytkowego przy ulicy Tymiankowa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy
  2. Skierowania wniosku do sądu o eksmisję z dzierżawionego terenu przy ulicy Dragonów – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.
  3. Skierowania wniosku do sądu o eksmisję z dzierżawionego terenu przy ulicy Tatarakowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie robót drogowych przed budynkiem przy ulicy Przytulnej 4 w osiedlu „Skarpa”. Zatwierdził wykaz firm do których należy wysłać zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– ustalił cenę wywoławczą na mieszkania postawione do dyspozycji spółdzielni i przeznaczone na przetarg w budynku przy ulicy Hetmańskiej 14/5 – 152146 zł.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– analizował wykorzystanie urlopów wypoczynkowych za 2008 r. przez pracowników.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni opracował projekt podziału członków na grupy członkowskie – przedłożony do zatwierdzenia na najbliższym posiedzeniu Rady Nadzorczej – w tym miejscu w protokole umieszczono projekt uchwały.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:29, 12 maja 2016

Kategorie: 2009