ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 10/2009 z dnia 10.03.2009 r.

Protokół Nr 10/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 10
.03.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.07.2009 r.
– 3 członkom w terminie do 30.09.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie terminu i polecił wystąpić z wnioskiem do sądu o nakaz zapłaty oraz z wnioskiem do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego (należności zasądzonych)
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r. – spłatę niedoboru wkładu budowlanego wynikającego z końcowego rozliczenia zadania

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 7 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40 %
– 4 członkom w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek (wcześniej podjął decyzję o odstąpieniu w 50%)

skierowania spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek:

– dot. skierowania do sądu pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych przeciwko wymienionym w załączniku 40 dłużnikom wobec których podejmowane działania (wezwania do zapłaty, rozkładanie spłaty zadłużenia na raty) okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków .

– 20 członkom (osobom) wymienionym w załączniku, które mają już kilka nakazów o zapłatę lub zajmują mieszkanie bez tytułu prawnego (członek spółdzielni zmarł, sprawy spadkowe nie zostały uregulowane albo wnoszą sprzeciw od wydanych nakazów zapłaty) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób wymienionych w załączniku.

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek za nieterminowe uregulowanie dopłaty do wkładu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

zaksięgowania w koszty operacyjne opłaty za wydanie uzasadnienia do wyroku

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zaksięgowania w pozostałe koszty operacyjne Zarządu – opłatę za wydanie uzasadnienia do wyroku w sprawie o zasądzenie należności z tytułu dopłaty do wkładu budowlanego wynikającego z kosztów zakupu gruntu

rozliczenia wkładu mieszkaniowego i ustalenia ceny wywoławczej na przetarg

Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie wkładu mieszkaniowego i ustalił cenę wywoławczą zgodnie z pozycją nr 4 we wniosku – mieszkania nr 31 położonego przy ulicy Bursztynowej 14 przekazanego do dyspozycji spółdzielni – kierowanego na przetarg

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z malowaniem klatek schodowych w budynkach mieszkalnych osiedla „Skarpa” „Ruta” „Błonie”.
Wyraził zgodę na wykonanie w/w robót przez firmę wskazaną przez komisję przetargową – Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy EMB Sp. z o.o.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na sprzedaż starego wyposażenia siłowni Klubu „Między Nami” i zakup nowego z atestem.

realizacji uchwały Rady Osiedla „Skarpa” nr 8/2009 z dnia 26.02.2009 r.

Zarząd Spółdzielni realizując uchwałę nr 8/2009 z dnia 26.02.2009 r. Rady Osiedla „Skarpa” postanowił skierować do Rady Nadzorczej wniosek o podjęcie uchwały w sprawie zmianę od 012.04.2009 r. wysokości odpisu na fundusz remontowy nieruchomości ES 020 – 0,26 zł/m2 p. u.

remontu placu przed Klubem „Między Nami”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie remontu i modernizacji placu zabaw przed budynkiem administracji przy ulicy Przytulnej 4 według projektu zatwierdzonego w Urzędzie Miasta tj.
1. Szachownicy,
2. Scenki ze ścianką – tablicą reklamową
3. ,klomb i palisada oddzielająca skalniak,
4. Ławki – szt. 7 ,
5. kosze na śmieci – szt. 3
6. Prace brukarskie .
Wyraził zgodę na sfinansowanie robót brukarskich w wysokości 50.000 zł środkami z „mienia spółdzielni, pozostałe prace należy sfinansować środkami osiedla.

rozwiązania umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozwiązanie umowy najmu za porozumieniem stron z obecnym najemcą lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dziewanny z dniem 10.03.2009 r. Jednocześnie wyraził zgodę na zawarcie umowy najmu na przedmiotowy lokal z nowym najemcą z dniem 01.03.2009 r. z przeznaczeniem na zakład fryzjerski, że stawką najmu w wysokości jaką wnosił poprzedni najemca oraz zabezpieczeniem umowy w wysokości dwumiesięcznych opłat. Lokal został przyjęty na zasadzie porozumienia stron z przejęciem ciągłości użytkowania – w tym miejscu w protokole umieszczone są dane określające usytuowanie lokalu.

przepisanie umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przepisanie umowy najmu lokalu użytkowego położonego przy ulicy Radości z obecnego na nowego najemcę. Branża, stawka najmu i pozostałe warunki umowy nie ulegają zmianie (zgodnie z § 1 pkt 4 lit. b regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby”) – w tym miejscu w protokole umieszczone są dane określające usytuowanie lokalu.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na załatwienie formalności związanych z przyjęciem w poczet członków i uzyskaniem spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego przy ulicy Stokrotki członkowi rodziny – zmarłego członka Spółdzielni, pod warunkiem dokonania działu spadku i uregulowania zaległości finansowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i przyszłego członka.

– Zarząd Spółdzielni postanowił wycofać z Rady Nadzorczej wnioski o wykluczenie ze Spółdzielni wobec 4 członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków skierowanych do wykluczenia.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za, podjął uchwały następującej treści:

  1. Uchwała nr 2/09 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 10.03.2009 r. w sprawie: naliczenia i podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych na poszczególne rodzaje działalności w 2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst uchwały wraz z
    – załącznikiem nr 1 -Naliczenia środków na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych na 2009 r.
    – załącznik nr 2 Plan podziału środków ZFŚS na poszczególne cele i rodzaje działalności w 2009 r.
  2. Uchwała nr 3/09 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 10.03.2009 w sprawie: zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z dnia 2.08.1996 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono tekst podjętej uchwały.
  3. Rozliczenie środków ZFSS za 2008 r.- w tym miejscu w protokole umieszczono zestawienie

Ad 6. Omawiano organizację najbliższego Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie