ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 09/2009 z dnia 03.03.2009 r.

Protokół Nr 9/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 03
.03.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków (osób) umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 20.04.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
oraz
– 1 najemcy lokalu użytkowego w terminie do 30.10.2009 r.
– 1 byłemu najemcy lokalu użytkowego w terminie do 28.02.2011 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 6 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 5 członkom w wysokości 50% – w tym 1 członkowi pod warunkiem spłaty kosztów sądowych
– 2 członkom w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej wpłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek
– 2 członkom w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%

zmiany stawek opłat czynszowych

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski dot. zmiany zaliczek na podgrzanie c. w. zgodnie z dołączonymi załącznikami w Osiedlach „Poręba” i „Widok od 01.04.2009 r.

zakupu kserokopiarki

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu do działu eksploatacyjno – technicznego kserokopiarki KONICA 7022.

przesunięcie terminu płatności raty na mieszkanie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 3 członkom na przesunięcie terminu wpłaty (o dwa tygodnie) kolejnej raty na mieszkanie realizowane za środki własne w budynku przy ulicy Dziewanny 14

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na prace remontowe w osiedlu Ruta – remont balkonów, remont tarasów i uszczelnienie gazonów kwiatowych, remont czapki i murka oporowego. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia SIWZ

Zarząd Spółdzielni zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wymianę wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach przy ulicy Bursztynowa 17 i 18 oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Przedwiośnie 2 z obecnego na nowego. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany (na podstawie 1 pkt.4 lit. b regulaminu).

zatwierdzenia wykazu firm nie usuwających usterek gwarancyjnych

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wykaz firm nie usuwających usterek gwarancyjnych w ostatnich 5 latach i zobowiązał do stosowania wobec tych firm zapisów Rozdziału XIV SIWZ tj. „Z ubiegania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. Oferentów, którzy w ciągu ostatnich 5 lat nie usuwali usterek gwarancyjnych w wyznaczonym terminie na roboty wykonywane na rzecz Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia,
  2. Ofertę wykluczonego Oferenta uznaje się za odrzuconą”. – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz firm.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członkowi z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia , w związku z przepisaniem mieszkania – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków byłego i obecnego.

– zaakceptował wniosek dot. eksmisji z lokalu użytkowego przy ulicy Kaczeńcowej 1 byłego najemcy, który nie dotrzymał ostatecznego terminu opuszczenia lokalu zakreślonego na dzień 30.11.2008 r.

– skierowania do Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie z rejestru 13 członków posiadających spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu, zadłużonych wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków wyszczególnionych w załączniku.

– skierowanie do Rady Nadzorczej wniosków o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków 13 osób na podstawie 67 ust. 2 Statutu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób wyszczególnionych w załączniku.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył z dniem 01.03.2009 r. umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Administracji Osiedla „Błonie” na czas nieobecności pracownika przebywającego na urlopie bezpłatnym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie