Protokół Nr 8/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 25.02.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r. – zawieszenie postępowania komorniczego i polecił stałą kontrolę wpłat.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r. – wyraził zgodę na zawieszenie postępowania komorniczego i polecił stałą kontrolę wpłat .
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 6 członkom w wysokości 40%
– 4 członkom w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek – 1 członkowi w wysokości 100%
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej wpłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– rozliczenia wkładu mieszkaniowego
– za mieszkanie położone przy ulicy Różanej 6 oddane do dyspozycji Spółdzielni – zgodnie z propozycją zawartą we wniosku. Postanowił wstrzymać wypłatę wkładu mieszkaniowego osobie zwalniającej lokal do czasu dostarczenia postanowienia o nabyciu prawa do spadku
– za mieszkanie położone przy ulicy Różanej 6/ do wpłaty przez członka oczekującego – wartość rynkowa 169.538,00 zł.
– zmiany ceny wody i ścieków
– udzielenia pożyczki wewnętrznej
– w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. wielkości pożyczek i okresy spłaty.
– wprowadzenia aneksu
Zarząd Spółdzielni podpisał aneks do:
- Aneks Nr 2/2009 do Zasad Rachunkowości (polityki) Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie – w związku z zawartą umową z Samorządem Województwa Lubelskiego o dofinansowanie projektu w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki „Bądź filarem swojej firmy, emerytura może poczekać – szkolenia dla osób powyżej 50 roku życia
- Aneksu do planu amortyzacji środków trwałych i wartości materialnych i prawnych za rok 2008 wg załącznika.
– zakupu kserokopiarki
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu do działu księgowości kserokopiarki KONICA 7022.
– wprowadzenia zmian e regulaminie rozliczania wody
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– rozszerzenia zakresu robót
– przeprowadzenia przetargu
– Skarpa – ściany szczytowej w budynku Romantyczna 6,
– Łęgi – ścian szczytowych budynków :Tymiankowa 3, Kaczeńcowa 10, Tatarakowa 2 i 8, Wiklinowa 4 i 6
– Błonie – ścian szczytowych budynków Rycerska 2,4,6,8, Dragonów 14, Husarska 2 i 8, Szaserów 9 i 11
– Widok – ścian szczytowych budynków Szmaragdowa 30 i 34
– Poręba – ścian szczytowych budynków Szafirowa 3, Bursztynowa 14
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia harmonogramu spłaty kosztów dociepleń
Zarząd Spółdzielni zatwierdził harmonogram spłaty kosztów dociepleń budynków – –
– Kawaleryjska 2, 4, 6, 8, 14, 16, 18,
– Rycerska 2, 4, 5, 6, 8,
– Szaserów 1, 9, 11,
– Dragonów 14, Husarska 2, 8,
– Hetmańska 6, 8, 10, zgodnie załącznikiem do wniosku.
– zmiany najemcy lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dragonów 2 z obecnego na nowego. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany (na podstawie 1 pkt.4 lit. b regulaminu).
– rozwiązanie umowy najmu
Zarząd Spółdzielni wyraził na rozwiązanie umowy o najem lokalu użytkowego przy ulicy
Dragonów 2 za porozumieniem stron z dniem 28.02.2009 r.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni