Protokół Nr 8/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 25
.02.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r. – zawieszenie postępowania komorniczego i polecił stałą kontrolę wpłat.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r. – wyraził zgodę na zawieszenie postępowania komorniczego i polecił stałą kontrolę wpłat .

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 6 członkom w wysokości 40%
– 4 członkom w wysokości 30%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek – 1 członkowi w wysokości 100%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej wpłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%

rozliczenia wkładu mieszkaniowego

Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie wkładu mieszkaniowego;
– za mieszkanie położone przy ulicy Różanej 6 oddane do dyspozycji Spółdzielni – zgodnie z propozycją zawartą we wniosku. Postanowił wstrzymać wypłatę wkładu mieszkaniowego osobie zwalniającej lokal do czasu dostarczenia postanowienia o nabyciu prawa do spadku
– za mieszkanie położone przy ulicy Różanej 6/ do wpłaty przez członka oczekującego – wartość rynkowa 169.538,00 zł.

zmiany ceny wody i ścieków

W związku z ogłoszeniem przez MPWIK w Lublinie „Taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków” Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o zmianę wysokości opłat składnika czynszowego „zimna woda i kanalizacja” w wysokości 6,92 zł od 1.03.2009 r. do 28,02.2010 r.

udzielenia pożyczki wewnętrznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na udzielenie dla Osiedla „Poręba” pożyczek wewnętrznych na dofinansowanie kontynuacji wspólnego zadania dociepleń budynków rozpoczętego w 2007 r. – 4 pożyczek z sześcioletnimi cyklami spłaty:
– w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. wielkości pożyczek i okresy spłaty.

wprowadzenia aneksu

Zarząd Spółdzielni podpisał aneks do:

  1. Aneks Nr 2/2009 do Zasad Rachunkowości (polityki) Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie – w związku z zawartą umową z Samorządem Województwa Lubelskiego o dofinansowanie projektu w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki „Bądź filarem swojej firmy, emerytura może poczekać – szkolenia dla osób powyżej 50 roku życia
  2. Aneksu do planu amortyzacji środków trwałych i wartości materialnych i prawnych za rok 2008 wg załącznika.

zakupu kserokopiarki

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu do działu księgowości kserokopiarki KONICA 7022.

wprowadzenia zmian e regulaminie rozliczania wody

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek kierownika działu opłat i windykacji należności dot. zmiany zapisu w § 14 ust. 2 Regulaminu rozliczania zużycia wody gdyż zapis ten jest zbyt ogólny i nie precyzuje kiedy i w jakiej formie członkowie mają otrzymać rozliczenie. Zaproponowana zmiana zapisu ust. 2 zostanie przekazana do uchwalenia przez Radę Nadzorczą .

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenia zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu robót na wykonanie wejścia zewnętrznego do pomieszczenia w budynku przy ulicy Watykańskiej 4 w ramach realizacji umowy z dnia 21.11.2008 r. zawartej z firmą SPECTRUM Fabryka Okien w Lublinie.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie w trybie nieograniczony – przetargu na roboty związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynków w osiedlach

– Skarpa – ściany szczytowej w budynku Romantyczna 6,
– Łęgi – ścian szczytowych budynków :Tymiankowa 3, Kaczeńcowa 10, Tatarakowa 2 i 8, Wiklinowa 4 i 6
– Błonie – ścian szczytowych budynków Rycerska 2,4,6,8, Dragonów 14, Husarska 2 i 8, Szaserów 9 i 11
– Widok – ścian szczytowych budynków Szmaragdowa 30 i 34
– Poręba – ścian szczytowych budynków Szafirowa 3, Bursztynowa 14

Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia harmonogramu spłaty kosztów dociepleń

Zarząd Spółdzielni zatwierdził harmonogram spłaty kosztów dociepleń budynków – –
– Kawaleryjska 2, 4, 6, 8, 14, 16, 18,
– Rycerska 2, 4, 5, 6, 8,
– Szaserów 1, 9, 11,
– Dragonów 14, Husarska 2, 8,
– Hetmańska 6, 8, 10, zgodnie załącznikiem do wniosku.

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dragonów 2 z obecnego na nowego. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany (na podstawie 1 pkt.4 lit. b regulaminu).

rozwiązanie umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził na rozwiązanie umowy o najem lokalu użytkowego przy ulicy
Dragonów 2 za porozumieniem stron z dniem 28.02.2009 r.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przedłużył umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym na zastępstwo od 01.03.2009 r. na czas nieobecności w pracy pracownika zatrudnionego w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Administracji Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:31, 12 maja 2016

Kategorie: 2009