Protokół Nr 7/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 17
.02.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r. – termin spłaty kosztów sądowych
– 1 członkowi w terminie do 30.05.2009 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28,02 2010 r.

zmiany warunków ugody

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody 1 członkowi na zmianę warunków ugody ,na spłatę zadłużenia z tytułu dopłaty do zaliczki na wkład budowlany, wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego Ruta zespół I – tj. spłatę zadłużenia z tytułu wkładu budowlanego do 31.01.2009 r., koszty sądowe płatne w ratach do 31.12.2009 r.

zmianę warunków umowy

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmianę warunków umowy (zmianę terminów i kwot raty IV i V) zawartej na budowę mieszkania w budynku przy ulicy Dziewanny

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%

wybrania oferty na wydruk książeczek czynszowych

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu ofert na wydrukowanie książeczek opłat czynszowych na lokale mieszkalne i garaże wybrał ofertę nr 1 – Drukarnia – Częstochowskie Zakłady Graficzne, cena netto 0,51 zł (14 blankietów zawierających dane osobowe, adres, kod kreskowy, numer konta, transport, sortowanie).

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego W Osiedlu „Skarpa” z obecnego na nowego. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian (zgodnie z §1 pkt 4 lit. b regulaminu) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

zmiana stawki opłat czynszowych

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. dokonania zmiany stawki opłat czynszowych z dniem 01.03.2009 r. w pozycji wywóz nieczystości w Osiedlu „Widok” – uchwała Nr 1/2009 Rady Osiedla „Widok” z dnia 04.02.2009 r.

zmiany w Regulaminie rozliczania zużycia wody

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek kierownika działu opłat i windykacji dot. wystąpienia Rady Nadzorczej o uchwalenie zmiany zapisu sposobu naliczania w opłatach czynszowych miesięcznych zaliczek na wodę – § 4 ust. 1 regulaminu rozliczania zużycia wody

urządzenia gabinetów na usługi medyczne

Zarząd Spółdzielni decyzję w sprawie urządzenie gabinetów na usługi medyczne w mieszkaniu usytuowanym na parterze budynku przy ulicy Dziewanny 14 podejmie w przypadku braku ofert od członków spółdzielni na objęcie w/w mieszkania.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wycofał wniosek skierowany do Rady Nadzorczej o wykluczenie ze Spółdzielni członka zamieszkałego w Osiedlu „Łęgi”, który spłacił zadłużenie wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– dokonał wyboru (przetarg w trybie zapytania o cenę) oferty Nr 1 Unizeto Technologies S.A. ulica Cisowa 9, na realizację szkoleń w ramach programu „Bądź filarem swojej firmy z emeryturą można poczekać” – szkolenia dla osób pracujących powyżej 50 roku życia.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni omawiał organizację zebrań grup członkowskich.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:31, 12 maja 2016

Kategorie: 2009