Protokół Nr 6/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 10
.02.2009 r.

Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04 2009 r.
– nie wyraził zgody na przedłużenie ponownie terminu na spłaty zadłużenia 2 członkom – polecił skierować wniosek do sądu o nakaz zapłaty wobec pierwszego członka, wobec drugiego wniosek do komornika o egzekucję zasądzonych należności.

skierowanie spraw na drogę postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie na drogę postępowania egzekucyjnego wniosków do komornika o wszczęcie egzekucji wobec 16 wymienionych w załączniku dłużników – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%

przedłużenia terminu wpłaty rat kosztu mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 osobie na przesunięcie terminu wpłaty dwóch pierwszych rat kosztu mieszkania w nowo powstającym budynku przy ulicy Dziewanny:
I rata do 28.02.2009 r.
II rata do 31.03.2009 r. – pozostałe raty bez zmian.

zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni kwoty 492,18 zł – nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych członkowi zam. w Osiedlu „Widok”.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu balkonów w Osiedlu „Skarpa” . Zatwierdził specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z malowaniem klatek schodowych w osiedlu „Skarpa” „Ruta” „Błonie”. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

– zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły z przetargów:

  1. Na roboty związane z przeglądem instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych, warsztatowych, lokalach użytkowych w osiedlu „Skarpa” „Ruta” „Błonie” „Widok”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję do wykonania w/w robót tj. firmę Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego.
  2. Na wykonanie robót związanych z koszeniem trawników w osiedlu „Ruta” „Łęgi” „Poręba”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję tj. firmy Usługowo – Handlowej.
  3. Na roboty związane z przeglądem instalacji gazowej i wentylacyjnej w budynkach mieszkalnych osiedla „Skarpa” „Ruta” „Błonie” „Widok” „Poręba”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję tj. Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. Gazowych.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

– ustalił wkład budowlany do wypłaty za mieszkanie przy ulicy Tymiankowej 1/124 oddane do dyspozycji Spółdzielni:
– do wpłaty przez członka oczekującego
– cenę wywoławcza na przetarg – 186.708 zł (procedurą przetarg może zostać ogłoszony po wyczerpaniu procedury obowiązującej dla członków oczekujących).

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia 1 członkowi w związku z przepisaniem mieszkania przy ulicy Szmaragdowej na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka Spółdzielni.

– wyraził zgodę na prowadzenie działalności gospodarczej (podnajemcy) w lokalu w którym tytuł prawny w formie najmu posiada inny najemca w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy i podnajmującego.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– z dniem 16.02.2009 r. przyjmie do pracy pracownika, w wymiarze 1/4 etatu pracownika w charakterze instruktora ds. społeczno – wychowawczych w Osiedlu „Ruta”, na 3 miesięczny okres próbny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– wystąpił do Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie o zorganizowanie stażu dla bezrobotnego absolwenta w okresie 9 miesięcy ze środków Miejskiego Urzędu Pracy.

– na wniosek kierownika Klubu w Osiedlu „Ruta” nie przedłużył z dniem 12.02.2009 r. umowy o pracę z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Ankietami dla członków i mieszkańców Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:32, 12 maja 2016

Kategorie: 2009