Protokół Nr 6/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 10.02.2009 r.
Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04 2009 r.
– nie wyraził zgody na przedłużenie ponownie terminu na spłaty zadłużenia 2 członkom – polecił skierować wniosek do sądu o nakaz zapłaty wobec pierwszego członka, wobec drugiego wniosek do komornika o egzekucję zasądzonych należności.
– skierowanie spraw na drogę postępowania egzekucyjnego
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
– przedłużenia terminu wpłaty rat kosztu mieszkania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 osobie na przesunięcie terminu wpłaty dwóch pierwszych rat kosztu mieszkania w nowo powstającym budynku przy ulicy Dziewanny:
I rata do 28.02.2009 r.
II rata do 31.03.2009 r. – pozostałe raty bez zmian.
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych
Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni kwoty 492,18 zł – nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych członkowi zam. w Osiedlu „Widok”.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu balkonów w Osiedlu „Skarpa” . Zatwierdził specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- W trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót związanych z malowaniem klatek schodowych w osiedlu „Skarpa” „Ruta” „Błonie”. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły z przetargów:
- Na roboty związane z przeglądem instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych, warsztatowych, lokalach użytkowych w osiedlu „Skarpa” „Ruta” „Błonie” „Widok”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję do wykonania w/w robót tj. firmę Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego.
- Na wykonanie robót związanych z koszeniem trawników w osiedlu „Ruta” „Łęgi” „Poręba”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję tj. firmy Usługowo – Handlowej.
- Na roboty związane z przeglądem instalacji gazowej i wentylacyjnej w budynkach mieszkalnych osiedla „Skarpa” „Ruta” „Błonie” „Widok” „Poręba”, zatwierdził wybór oferty wskazanej przez komisję tj. Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. Gazowych.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– ustalił wkład budowlany do wypłaty za mieszkanie przy ulicy Tymiankowej 1/124 oddane do dyspozycji Spółdzielni:
– do wpłaty przez członka oczekującego
– cenę wywoławcza na przetarg – 186.708 zł (procedurą przetarg może zostać ogłoszony po wyczerpaniu procedury obowiązującej dla członków oczekujących).
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia 1 członkowi w związku z przepisaniem mieszkania przy ulicy Szmaragdowej na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka Spółdzielni.
– wyraził zgodę na prowadzenie działalności gospodarczej (podnajemcy) w lokalu w którym tytuł prawny w formie najmu posiada inny najemca w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy i podnajmującego.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– wystąpił do Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie o zorganizowanie stażu dla bezrobotnego absolwenta w okresie 9 miesięcy ze środków Miejskiego Urzędu Pracy.
– na wniosek kierownika Klubu w Osiedlu „Ruta” nie przedłużył z dniem 12.02.2009 r. umowy o pracę z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni zapoznał się z Ankietami dla członków i mieszkańców Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni