Protokół Nr 4/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 27.01.2009 r.

 

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.

 

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na przedłużenie terminu, podanie członka rozpatrzy po zapoznaniu się z wynikiem licytacji zajmowanego przez członka mieszkania.

 

wstrzymania licytacji

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na wstrzymanie licytacji mieszkania w Osiedlu „Ruta”, zadłużenie którego na 27.01.2009 r. wynosi 28722,81 zł bez odsetek a Spółdzielni ma 3 wyroki zasądzające należności. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i adres lokalu.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%

– 2 członkom w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 3 członkom w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 50 %
– 1 członkowi w wysokości 50% z tytułu nieterminowego uregulowania dopłaty do wkładu na mieszkanie.

przedłużenia terminu wpłaty rat kosztu mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 osobie na przesunięcie terminu wpłaty dwóch pierwszych rat kosztu mieszkania w nowo powstającym budynku przy ulicy Dziewanny:
I rata do 31.12.2009 r.
II rata do 28.02.2009 r.

 

Ad 3. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– wyraził zgodę na podpisanie aktu notarialnego przeniesienia własności spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu w osiedlu „Skarpa” w odrębną własność, bez dokonania działu spadku po zmarłym członku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka i osoby ubiegającej się o prawa do w/w lokalu.

– zatwierdził wynik przetargu z dnia 26.01.2009 r. na ustanowienie – przeniesienie odrębnej własności lokali mieszkalnych:
  1. Dziewanny 9/73 , cena wywoławcza 160087,-
    Do przetargu zgłosiła się 1 osoba i zaoferowała cenę 160100zł.
  2. Dziewanny 12/6 , cena wywoławcza 267980 ,-
    Nie zgłoszono żadnej oferty.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– z dniem 01.02.2009 r. przeniósł pracownika ze stanowiska specjalisty ds. technicznych w wymiarze 3/4 etatu na stanowisko inspektora ds. ekonomicznych w wymiarze 1/2 etatu w Osiedlu „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 02.02.2009 r. przyjął do pracy pracownika na 3 miesięczny okres próbny na stanowisko specjalisty ds. technicznych w Osiedlu „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:34, 12 maja 2016

Kategorie: 2009