z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 06.01.2009 r.
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika o wstręcie egzekucji.
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych
Zarząd Spółdzielni wyraził 1 członkowi zgodę na zwrot w kasie spółdzielni występującej nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych w kwoty 547,63 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił nie wyrazić zgody – 1 członkowi na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek i wymagalności zapłaty pozostałych 50% odsetek od nieterminowej dopłaty do rozliczenia mieszkania.
– zaliczenia wpłaty jako jednorazowej
Zarząd Spółdzielni postanowił uznać spłatę całkowitych odsetek na mieszkaniu:
– przy ulicy Bursztynowej 41 i 12 za spłaty jednorazowe jako formę korzystniejsza dla lokatora – w tym miejscu w protokole umieszczono adresy obu lokali.
– kosztów mienia spółdzielni
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakwalifikowania kosztów wyposażenia pokoi biurowych przy ulicy Watykańskiej 6 do kosztów mienia spółdzielni.
– opłat za najem powierzchni wspólnych
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek kierownika Administracji Osiedla „Łęgi” dot. wyrażenia zgody na nie naliczania opłat za najem pomieszczeń wspólnych za 2008 r. a tym samym ujednolicenie czasokresu opłat, tym najemcą którzy umowy podpisywali do końca grudnia 2008 r.
Ad 3. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– z dniem 01.02.2009 r. przyjmie do pracy pracownika w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu Łęgi, na czas zastępstwa za przebywającego na urlopie bezpłatnym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni