Protokół Nr 9/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04
.03.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2008 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 2 członkom w wysokości 30%, 1 członkowi w wysokości 40%, 5 członkom w wysokości 50%, 4 członkom w wysokości 100%.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 50%
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100%
Nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty w kwocie 5.414,01 zł.

skierowania wniosków do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwał o wykluczeniu ze Spółdzielni

Zarząd zaakceptował wniosek dot. przekazania do Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni 17 członków umieszczonych w poniższym wykazie, którzy pomimo podejmowanych działań nie regulują zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;

zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie Spółdzielni nadpłaty w kwocie 4.505,18 zł zgromadzonej na koncie opłat czynszowych przez członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

ustalenia sposobu postępowania przy zmianie ilości osób do obliczania wysokości opłat

Zarząd Spółdzielni postanowił, że przeliczanie wysokości opłat czynszowych wynikających ze zmiany liczby zamieszkałych osób, dokonywane będzie na podstawie złożonych oświadczeń w poniższy sposób:
– złożonych do 15 dnia danego miesiąca – od 1 dnia miesiąca w którym złożono oświadczenie
– złożone po 15 dniu danego miesiąca – od 1 dnia następnego miesiąca.

zaksięgowania w pozostałe koszty osiedla „Poręba”

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zaksięgowania kwoty 3.147,00 zł w pozostałe koszty osiedla „Poręba” – kosztów wynikających z postępowania sądowego z powództwa SM „Czuby” przeciwko członkowi o zasądzenie należności z tytułu dopłaty do wkładu budowlanego wynikającego z rozliczenia kosztów zakupu gruntu pod realizację zadania inwestycyjnego Poręba II zad. 1. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zmiany opłat za konserwację domofonów i wywóz nieczystości

Zarząd Spółdzielni na podstawie uchwał podjętych przez Rady Osiedlowe od dnia 01.04.2008 r. zmienia składniki opłat w pozycjach:
– osiedle „Skarpa” – konserwacja domofonów ze 1.70 zł na 1.82 zł / lokal
– osiedle „Widok” – wywóz nieczystości wg załączonego do wniosku zestawienia konserwacja domofonów ze 1.70 zł
na 1,82 zł / lokal
– osiedla „Ruta” – wywóz nieczystości – nie wyraził zgody na zmianę – brak uchwały Rady Osiedla
– Zarząd Spółdzielni zaakceptował zmianę od 01.04.2008 r. wysokości zaliczek na podgrzanie ciepłej wody w Osiedlach „Widok” i „Poręba” – zgodnie z propozycjami zawartymi w załącznikach.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie i składu komisji przetargowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na ogłoszenie i przeprowadzenie przetargu na prace remontowe w Osiedlu „Ruta” (remont balkonów, tarasów i uszczelnienie gazonów kwiatowych, remont dachów, uszczelnianie złączy płyt ściennych, wykonanie izolacji i uzupełnienie okładziny ścian wjazdów do garaży).

Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu odbytego w dniu 29.02.2008 r.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu odbytego w dniu 29.02.2008 r. i wyraził zgodę na rozpisanie II terminu przetargu (23.03.2008 r.) w trybie „zapytania o cenę” na opracowanie dokumentacji projektowej zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej 5.

zatwierdzenie protokołu z przetargu na remont balkonów w osiedlu „Skarpa”.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie remontu balkonów w osiedlu „Skarpa” zaakceptował wniosek komisji przetargowej w sprawie wyboru do wykonania powyższych prac firmy MARTEN – BUD.

zmiany najemcy lokalu przy ulicy Radości.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę (na podstawie § 1 pkt.4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby”) na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Radości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe aktualnego i poprzedniego najemcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę członkowi na przesunięcie do dnia 20.03.2008 r. terminu wpłaty wkładu budowlanego za garaż przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 01.03.2008 r. przenosi 1 pracownika z Administracji Osiedla „Ruta” do pracy w Administracji Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.03.2008 r. przenosi 1 pracownika z Administracji Osiedla „Błonie” do pracy w Administracji Osiedla „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika .

– z dniem 15.03.2008 r. przedłuża na czas nieokreślony umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku kierownika Klubu w Osiedlu „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 23.03.2008 r. przedłuża umowę o pracę na okres 2 lat z 1 pracownikiem w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na odbycie miesięcznej, bezpłatnej praktyki studenckiej przez 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe studenta.

– z dniem 01.04.2008 r. przyjmie do pracy na czas określony – 3 miesiące, pracownika na stanowisko inspektora ds. księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 16:39, 15 maja 2016

Kategorie: 2008