Protokół Nr 9/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04.03.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 50%
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100%
Nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty w kwocie 5.414,01 zł.
– skierowania wniosków do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwał o wykluczeniu ze Spółdzielni
– zwrot nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych
– ustalenia sposobu postępowania przy zmianie ilości osób do obliczania wysokości opłat
Zarząd Spółdzielni postanowił, że przeliczanie wysokości opłat czynszowych wynikających ze zmiany liczby zamieszkałych osób, dokonywane będzie na podstawie złożonych oświadczeń w poniższy sposób:
– złożonych do 15 dnia danego miesiąca – od 1 dnia miesiąca w którym złożono oświadczenie
– złożone po 15 dniu danego miesiąca – od 1 dnia następnego miesiąca.
– zaksięgowania w pozostałe koszty osiedla „Poręba”
– zmiany opłat za konserwację domofonów i wywóz nieczystości
Zarząd Spółdzielni na podstawie uchwał podjętych przez Rady Osiedlowe od dnia 01.04.2008 r. zmienia składniki opłat w pozycjach:
– osiedle „Skarpa” – konserwacja domofonów ze 1.70 zł na 1.82 zł / lokal
– osiedle „Widok” – wywóz nieczystości wg załączonego do wniosku zestawienia konserwacja domofonów ze 1.70 zł
na 1,82 zł / lokal
– osiedla „Ruta” – wywóz nieczystości – nie wyraził zgody na zmianę – brak uchwały Rady Osiedla
– Zarząd Spółdzielni zaakceptował zmianę od 01.04.2008 r. wysokości zaliczek na podgrzanie ciepłej wody w Osiedlach „Widok” i „Poręba” – zgodnie z propozycjami zawartymi w załącznikach.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienie i składu komisji przetargowej
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu odbytego w dniu 29.02.2008 r.
– zatwierdzenie protokołu z przetargu na remont balkonów w osiedlu „Skarpa”.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie remontu balkonów w osiedlu „Skarpa” zaakceptował wniosek komisji przetargowej w sprawie wyboru do wykonania powyższych prac firmy MARTEN – BUD.
– zmiany najemcy lokalu przy ulicy Radości.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę członkowi na przesunięcie do dnia 20.03.2008 r. terminu wpłaty wkładu budowlanego za garaż przy ulicy Topazowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka;
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków;
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 01.03.2008 r. przenosi 1 pracownika z Administracji Osiedla „Błonie” do pracy w Administracji Osiedla „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika .
– z dniem 15.03.2008 r. przedłuża na czas nieokreślony umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku kierownika Klubu w Osiedlu „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 23.03.2008 r. przedłuża umowę o pracę na okres 2 lat z 1 pracownikiem w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na odbycie miesięcznej, bezpłatnej praktyki studenckiej przez 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe studenta.
– z dniem 01.04.2008 r. przyjmie do pracy na czas określony – 3 miesiące, pracownika na stanowisko inspektora ds. księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni