Protokół Nr 7/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 19.02.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu organizacyjno – administracyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot:
– skierowania na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę należności czynszowych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat:
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu
Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100%.
– rozliczonych w ugodach sądowych kosztów postępowania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zaksięgowanie w koszty operacyjne Osiedla „Ruta” nierozliczonych należności w łącznej wysokości 1.067,55 zł z tytułu toczących się spraw rozliczenie końcowego zadania inwestycyjnego Ruta zespół I.
– wybrania oferty na wydruk książeczek opłat czynszowych na lokale mieszkalne i garaże
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu wykazu ofert złożonych na wydrukowanie książeczek opłat czynszowych na lokale mieszkalne i garaże – wybrał ofertę umieszczoną w pozycji nr 1 – najtańszą cenowo – Drukarnia Częstochowska Zakłady Graficzne 5 A.
– zatwierdzenia aneksu do planu amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych za 2007 r.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził aneks nr 1 do planu amortyzacji na rok 2007 – środków trwałych , wartości nie materialnych i prawnych – zgodnie z załącznikiem do wniosku.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół przetargu:
- nieograniczonego na wykonanie dokumentacji remontu budynku i kanalizacji deszczowej przy ulicy
Bocianiej 1. Przyjęto ofertę Biura Projektów 99 M. Wałęga. - na wykonanie robót związanych z koszeniem trawników w osiedlu „Ruta”, „Łęgi”, „Poręba”.
- na roboty związane z przeglądem instalacji elektrycznej w budynkach osiedla „Błonie”, „Widok”, „Poręba”.
- z otwarcia ofert i przetargu na wymianę pocztowych skrzynek oddawczych w Osiedlach „Ruta”, Łęgi”.
- na zakup rębarki do gałęzi na potrzeby Administracji Osiedla „Łęgi”.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłacenie z funduszu remontowego nieruchomości nr 12 ER/43/2 kwoty 2.724,76 zł tytułem zwrotu kosztów wykonania remontu balkono – tarasu w mieszkaniu przy ulicy Różanej w celu likwidacji przecieku wód opadowych do garażu – w tym miejscu w protokole umieszczono dokładny adres.
– wymianę poziomów kanalizacji oraz posadzki w piwnicach
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie wykonania robót awaryjnych polegających na wymianie poziomów kanalizacji oraz posadzki w piwnicy budynku Szmaragdowa 16 IX klatka firmie GAZ SERWIS DWA .
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 1 członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– Zarząd Spółdzielni przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 19.02.2008 r. rozwiązał umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Osiedla „Skarpa” na czas zastępstwa innego pracownika w związku z jego powrotem do pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
– z dniem 20.02.2008 r. zatrudnił pracownika na czas określony do dnia 15.04.2008 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 10.03.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem działu księgowości finansowej w związku z nabyciem praw do emerytury – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił, że zorganizuje spotkanie dla członków Spółdzielni – w szczególności pań – w dniu 8 marca 2008 r. godz. 10.00 w Domu Akcji Katolickiej przy ulicy Jana Pawła II. Spotkanie zostanie uatrakcyjnione występami dzieci z Klubów osiedlowych, konkursami z nagrodami dla pań i rożnego rodzaju niespodziankami.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni