ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 49/2008 z dnia 16.12.2008 r.

Protokół Nr 49/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 16
.12.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r. dopłaty do końcowego rozliczenia garażu przy ulicy Topazowej

zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat czynszowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni występującej nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych w kwoty 538,66 zł członkowi z Osiedla „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 50 %

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w dniu 11.12.2008 r. w trybie „zapytania o cenę ” na wykonanie remontu łazienek przy ulicy Tatarakowej 28.

zakup mebli dla Klubu „Między Nami”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup dla Klubu „Między Nami”:
– 24 szt. krzeseł w cenie 50 zł,
– 16 stolików w cenie 300 zł,
– szafy – meblościanki do sali klubowej,
– 4 stolików i 6 foteli do czytelni
– 2 biurek dla pracowników.
Klub posiada niezbędne środki finansowe na zakup wyszczególnionych mebli.

zwrotu zgromadzonych środków na funduszu remontowym w lokalach użytkowych

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na realizację wniosku w sprawie zwrotu zgromadzonych środków na funduszu remontowym dla lokali użytkowych w związku z rezygnacją z administrowania przez Spółdzielnię.

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Różanej z obecnego najemcy na nowego. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian (§ 1 pkt.4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców.

podpisania aneksu do umowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę:

  1. przedłużenie umowy o najem do 31.12.2009 r. na lokal użytkowy położony przy ulicy Watykańskiej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy
  2. Zmianę zapisu w umowie o dzierżawę terenu przy ulicy Kaczeńcowej tj. zmianę czasu trwania dzierżawy – przedłużenie z czasu określonego do 31.12.2008 r. na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dzierżawcy.
przesunięcia terminu zakończenia robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu do 31.05.2009 r. zakończenia robót dociepleniowych na budynku przy ulicy Kawaleryjska 2 w osiedlu „Błonie”.

wynajęcie pomieszczenia przy ulicy Przytulnej 4

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajęcie od 01.01.2009 r. pomieszczenia przy ulicy Przytulnej 4 z przeznaczeniem na próby zespołu muzycznego (zwolnionego przez poprzedniego wynajmującego).

odkupienia płytek pochodzących z rozbiórki chodników

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę odsprzedaż płytek pochodzących z odzysku (rozbiórki obrzeży chodników) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby chcącej nabyć płytki.

dokonania zmian w Regulaminie wynajmu pomieszczeń wspólnych.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przygotowania projektu zmian § 8 i § 8 Regulaminu wynajmu pomieszczeń wspólnych budynków (nieruchomości) SM „Czuby” w brzmieniu zaproponowanym w załączniku i przedłożenia projektu zmian do uchwalenia przez Radę Nadzorczą.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– z dniem 31.12.2008 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. w wymiarze 1/2 etatu z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Administracji „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

– przedłużył urlop bezpłatny od 01.01.2008 r. do 31.03.2009 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku konserwatora elektryka w Administracji „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie