ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 48/2008 z dnia 09.12.2008 r.

Protokół Nr 48/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 09
.12.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 25.02.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07..2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.10.2009 r.
– 5 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne nienaliczenia odsetek (wcześniejsza decyzja odstąpienie od naliczenia w wysokości 50%).

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek 1 członkowi w wysokości 70%.

wypłacenie wpisowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. wypłacenia kwoty 100 zł – wpisowego wniesionej przez członka dwukrotnie.

podziału wyniku bilansowego za 2007 r.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podziału środków uzyskanych przez Osiedle „Niska Skarpa” w związku z realizacją uchwały Nr 4/2008 Zebrania Przedstawicieli Członków SM „Czuby” tj. – z dodatniego wyniku na pozostałej działalności kwotę 598,46 zł i z wyniku uzyskanego na pozostałej działalności Zarządu kwotę 606,64 zł przenieść na fundusz remontowy nieruchomości ENS 002.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczących:

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetargi przeprowadzone w dniu 29.10.2008 r. w trybie „zapytania o cenę”, na montaż rynienek odwadniających wiatrołapów w budynkach przy ulicy Bursztynowej 19, 21, 23, 25 w Osiedlu „Widok”.
Wyraził zgodę na wykonanie w/w robót w ramach zlecenia z „wolnej ręki” z materiałów powierzonych przez administrację.

zatwierdzenia protokołu konieczności

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły konieczności spisane:

  1. W dniu 27.10.2008 r. w związku z dodatkowym zakresem robót dociepleniowych i remontem balkonów w budynku przy ulicy Rycerskiej 5 w Osiedlu „Błonie”
  2. W dniu 27.10.2008 r. w związku z dodatkowym zakresem robót dociepleniowych i remontem balkonów w budynku przy ulicy Kawaleryjska 4, 6, 8 w Osiedlu „Błonie”.

zawarcia aneksu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot.:

  1. Zawarcia aneksu do umowy z Firmą Mega – Plast na wykonanie dodatkowo 1 kpl drzwi PCV w Klubie „Łęgi”.
  2. Zawarcie aneksu do umowy z Firmą „PROBUD” na wykonanie utwardzonego tymczasowego dojazdu dla samochodów dostarczających zaopatrzenie do pawilonu „Alfa” przy ulicy Jutrzenki5 (podczas wykonywania wymiany nawierzchni placu dostaw).

rozszerzenia zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie w Osiedlu „Łęgi” dodatkowych prac (sfinansowanych środkami z mienia Spółdzielni) – tj.

  1. Remont pomieszczenia socjalnego na I piętrze – 16.000zł
  2. Wykonanie zabudowy szafami biurowymi w pomieszczeniu sekretariatu – 8.000 zł
  3. Zakup i montaż dodatkowych urządzeń zabawowych – 15.000 zł / montaż urządzeń zabawowych na wiosnę 2009 r.
  4. Remontu klubu w Osiedlu „Błonie” i podpisanie aneksu do umowy nr 16/EB/2008

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego (w trybie zapytania o cenę) na wykonanie i dostawę urządzeń placów zabaw w Osiedlu „Ruta”

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na:

  1. Przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na zakup ławek parkowych (sfinansowanych ze środków mienia Spółdzielni) w osiedlu „Ruta” . Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
    Montaż urządzeń na wiosnę 2009 r.
  2. Przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na dostawę i montaż 2 bramek do piłki nożnej w Osiedlu „Ruta”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
    Montaż urządzeń na wiosnę 2009 r.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– uznał zwłokę w przekroczeniu terminu 1 roku od wygaśnięcia prawa do lokalu (po zmarłym ojcu) i wyraził zgodę na złożenie deklaracji i załatwianie formalności związanych z nabyciem lokatorskiego prawa do lokalu przez córkę zmarłego członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i przyszłego członka.

– zaakceptował zmiany pomieszczeń garderoby na łazienki w budynku przy ulicy Gościnnej w Osiedlu „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dokładny adres lokalu.

– wyraził zgodę na wystąpienie do Urzędu Meldunkowego o wymeldowanie z pobytu stałego z mieszkania przy ulicy Szmaragdowej (wyrok eksmisyjny) byłego członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– podjął uchwały:

  1. Uchwała nr 51/2008 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2008 r. w sprawie: ustalenia terminów dodatkowych dni wolnych od pracy z tytuły 5 tygodnia pracy w 2009 r., okresów rozliczeniowych w 2009 r. oraz limitów godzin nadliczbowych w 2009 r.- w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę
  2. Uchwała nr 52/2008 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2008 r. w sprawie: zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. z późniejszymi zmianami.- w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę
  3. Uchwała nr 53/2008 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2008 r. w sprawie zatwierdzenia planu urlopów wypoczynkowych dla pracowników – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę.
  4. Uchwała nr 54/2008 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2008 r. w sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.1998 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę.

– przedłużył umowy o pracę z 6 pracownikami:

  1. Z dniem 01.01.2009 r. z inspektorem ds. technicznych w Administracji Osiedla „Skarpa” na czas określony do 31.12.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
  2. Z dniem 01.01.2009 r. z inspektorem ds. społeczno – wychowawczych w klubie Osiedla „Błonie” na czas określony do 31.05.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
  3. Z dniem 01.01.2009 r. z sprzątaczka, na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
  4. Z dniem 01.01.2009 r. z instruktorem ds. społeczno – wychowawczych w klubie Osiedla „Błonie” na czas określony do 31.05.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
  5. Od 18.01.2009 r. z dozorcą mienia na czas nieokreślony z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
  6. Z dniem 26.02.2009 r. z dozorcą mienia, na czas określony do 31.12.2009 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– zlecił pracownikowi w okresie 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych siedziby Zarządu Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia w 2009 r. przyznał 7 pracownikom wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 1276 zł miesięcznie wg 2 kat. zaszeregowania od 01.01.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6.
Prezes Zarządu poinformował, że dokonanie oceny ofert na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” na 2009 r. zlecono firmie FB Filar Broker Sp. z o.o. w Lublinie.

Złożono oferty do następujących Zakładów Ubezpieczeń:
1. PZU SA
2. TuiR WARTA SA
3. UNIQUA TU SA
4. GENERALI TU SA
5. STU ERGO HESTIA SA

W wyznaczonym terminie tj. do dnia 11.12.2008 r. wpłynęły oferty od:
1. PZU SA
2. UNIQUA TU SA
3. GENERALI TU SA
4. STU ERGO HESTIA SA

Wymóg wpłaty wadium został spełniony przez wszystkie Zakłady Ubezpieczeń.

W opinii FILAR BROPKER SP. z o.o. w wyniku porównania
– ofert do programu ubezpieczeniowego dla Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” na 2009 r.
– ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o wandalizm,
– ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
– ubezpieczenia sprzętu elektronicznego,
– ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia wraz z roszczeniami,
– informacji dotyczącej klauzuli brokerskich,
– ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Członków Zarządu, Rady Nadzorczej,
– ubezpieczenia komunikacyjne,
– informacji dotyczące funduszy prewencyjnych

najbardziej korzystne – optymalne rozwiązania mogące pogodzić dobry zakres ochrony ubezpieczeniowej z najniższą składką ubezpieczeniową, płatną jednorazowo przedstawiła UNIQUA TU SA.
Zarząd Spółdzielni – podpisał umowę na ubezpieczenie majątku Spółdzielni z firmą wskazaną przez brokera.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie