Protokół Nr 47/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02.12.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.11.2008 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 20.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02..2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2009 r.
– 4 członkom w terminie do 30.09..2009 r.
– 4 członkom w terminie do 30.11.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.01.2009 r. – dopłaty do wkładu za mieszkanie przy ulicy Topazowej.
– skierowanie spraw do komornika
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania przeciwko 9 wymieniony w załączniku dłużnikom wniosków do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie po raz kolejny i polecił spłacić pozostałą kwotę odsetek w zakreślonym terminie.
– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do wkładu na mieszkanie
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członkowi na odstąpienie od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do wkładu na 2 mieszkania w budynku przy ulicy Topazowej 4.
– wprowadzenia aneksu do Zasad Rachunkowości Zakładowego Planu Kont SM „Czuby” w Lublinie
Zarząd Spółdzielni zatwierdził aneks nr 2/2008 do zasad polityki rachunkowości Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie w związku z zawartą umową o Datację pomiędzy Towarzystwem Incjatyw Twórczych „ę” a SM „Czuby” w Lublinie. Aneks wchodzi w życie z dniem 01.11.2008 r.
– zwrotu niesłusznie naliczonych kosztów c.o. za pomieszczenia przynależne
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot kwoty w wysokości 451,52 zł naliczonej przez firmę ” Ista” za pomieszczenia przynależne do mieszkania przy ulicy Gościnnej oraz wyraził zgodę na wpisanie powyższej kwoty w koszty operacyjne osiedla.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczących:
– przeprojektowania budynku przy ulicy Wiklinowej 2
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprojektowanie przez autorów projektu, budynku przy ulicy Wiklinowej 2, w związku z Postanowieniem Urzędu Miasta Lublin Wydział Budownictwa i Urbanistyki zobowiązującym Spółdzielnię do wprowadzenia 2 zmian (zaprojektowanie parkingu podziemnego oraz uwzględnienie ustaleń § 75 pkt 3 planu zagospodarowania).
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu 01.12.1008 r. na dostawę i wymianę oddawczych skrzynek pocztowych w Osiedlu „Poręba”. Wyraził zgodę na podpisanie umowy z firmą wskazaną przez komisję przetargową – Firma ARMEX Spółka z o.o.
– najmu lokalu użytkowego przy ulicy Przytulnej 4
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem lokalu użytkowego położonego przy ulicy Przytulnej 4 z przeznaczeniem na działalność w branży reklamowej (stawka najmu 5 zł/m2 netto, jednomiesięczny okres wypowiedzenia).
– Zatwierdzenia cen na wypłatę ekwiwalentu pieniężnego na I półrocze 2009 r., za pranie i naprawę odzieży roboczej
Zarząd Spółdzielni jednomyślnie – 3 za, podjął uchwałę następującej treści:
– w tym miejscu w protokole umieszczono podjętą uchwałę.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 01.12.2008 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na 3/4 pracownikowi zatrudnionemu w Klubie Osiedla „Ruta” na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił, że zorganizuje przy udziale Proboszcza Parafii p.w. Świętej Rodziny, dla mieszkańców Spółdzielni, spotkanie opłatkowe w dniu 17.01.2009 r. o godz. 10.00 w Sali Domu Akcji Katolickiej. W programie spotkania opłatkowego poza wspólnym kolędowaniem, przewidziane są występy zespołów dziecięcych działających w klubach osiedlowych oraz poczęstunek świąteczny.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni