ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 44/2008 z dnia 12.11.2008 r.

Protokół Nr 44/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12
.11.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w 24 ratach 1 członkowi pod warunkiem wskazania żródła dochodów z którego miałaby być dokonywana spłata zadłużenia.

skierowania spraw na drogę postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosków do komornika przeciwko wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności czynsz – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków zadłużonych.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej dopłaty do zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek
– w 100% od nieterminowej dopłaty do zaliczki na wkład budowlany
– w 50% od zadłużenia z tytułu normatywu

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na dostawę, wymianę oddawczych skrzynek pocztowych w osiedlu „Poręba”.
Zatwierdził wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

wymianę starych szaf i biurek

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wymianę starych i zakup nowych biurek i szaf dla pracowników działu techniczno -eksploatacyjnego.

dzierżawę terenu przy ulicy Przytulnej 4

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dzierżawę terenu przy ulicy Przytulnej 4 na potrzeby MOTO JUNIOREX s.c. – postawienie wiaty magazynowej (mienie Spółdzielni).

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wyraził zgodę na skreślenie z rejestru 1 członka na własną prośbę z jednoczesnym skróceniem
okresu wypowiedzenia oraz odwinkulowanie wkładu mieszkaniowego- w tym miejscu w
protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się z ofertami złożonymi na zbadanie sprawozdania finansowego SM „Czuby” za 2008 r. postanowił na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 02.12.2008 r. zarekomendować do wyboru firmę wskazaną w poniżej przedstawionym protokole:

Protokół

sporządzony w dniu 14.11.2008 r. dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta do zbadania sprawozdania finansowego za 2008r w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

Komisja w składzie;
1. Prezes Zarządu – Ryszard Burski
2. Z-ca Prezesa d/spraw ekspl. – Anna Urbanek
3. Z-ca Prezesa d/spraw finans.Gł. Księg. – Adam Ziółek
4. Specjalista d/s samorządowych – Anna Korzonek

przeanalizowała 6 ofert, które wpłynęły do Spółdzielni w zakreślonym terminie związku z ogłoszeniem w prasie.

W tym miejscu w protokole umieszczono – Zestawienie ofert na badanie bilansu za 2008 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie