ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 43/2008 z dnia 04.11.2008 r.

Protokół Nr 43/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 04
.11.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2009 r.
– 1 byłemu najemcy w terminie do 31.12.2008 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 100% pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

remontu izolacji ściany fundamentowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu prac remontowych izolacji pionowej ściany fundamentowej budynku przy ulicy Biedronki 5 zgodnie z załączonym protokołem konieczności z dnia 20.09.2008 r.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie II przetargu na wykonanie projektów remontów balkonów w osiedlu „Skarpa” dla budynków przy ulicy Fantastycznej 9 i 13 w trybie „zapytania o cenę” Zaakceptował wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg przeprowadzony w trybie „zapytania o cenę” na montaż rynienek odwadniających wiatrołapów w budynkach przy ulicy Bursztynowej 19, 21, 23, 25 w osiedlu „Widok” zgodnie z załączonym protokołem.
Wyraził zgodę na ponowne przeprowadzenie przetargu na w/w roboty w tym samym trybie. Zatwierdził wykaz firm do których zostanie skierowane zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu konieczności

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie dodatkowych robót nie ujętych w kosztorysie przetargowym wynikłych w czasie wymiany wodomierzy w budynku przy ulicy Szmaragdowej w osiedlu „Widok” zgodnie z protokołem konieczności.

przesunięcia terminu zakończenia robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu zakończenia prac związanych z remontem izolacji p. wodnej z uzupełnieniem okładzin ścian przy wjazdach do garaży w budynku przy ulicy Jutrzenki 10 w osiedlu „Ruta” do 14.11.2008 r. – (z powodu ciągłych opadów deszczu).

aneksu do umowy na roboty brukarskie

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umowy z firmą „CHEOPS” s.c .w Lublinie a roboty brukarskie w osiedlu „Błonie”

docieplenia stropodachu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie EDACXH PHU sp.z o.o. na docieplenia stropodachu nad mieszkaniem w budynku Tymiankowa 48. Firma której Spółdzielnia zleciła wykonanie w/w robót zrezygnowała z ich wykonania.

opłaty za miejsce postojowe na parkingu strzeżonym w osiedlu „Skarpa”.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wysokość opłat od dnia 01.01.2009 r. na miejsce postojowe na parkingach strzeżonych w osiedlu „Skarpa” zlokalizowanych na terenie mienia Spółdzielni:

– samochód osobowy 70,10 zł/ miesięcznie (netto)
– samochód dostawczy do 2,5 t ( 3 stanowiska) 80,00 zł/ miesięcznie (netto)
– motocykl 35,00 zł/ miesięcznie (netto)

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– zatwierdził:

  1. wzór umowy zawieranej z przyszłymi lokatorami na realizację lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – stanowiącej załącznik do protokołu
  2. kolejność wyboru mieszkania dla osoby ubiegającej się mieszkanie w w/w budynku
  3. Listę członków Spółdzielni ubiegających się o mieszkania w budynku przy ul. Dziewanny 14, ujęta w kolejności zgodnej z zatwierdzonymi zasadami zawierania umów – w tym miejscu w protokole umieszczono listę członków.

– ustalenia wpłat ratalnych wkładów budowlanych dla lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie wpłat ratalnych na poczet wkładów budowlanych lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14 – I rata pozostaje bez zmiany, kolejne z powodu przesunięcia terminu zawierania umów z przyszłymi lokatorami ulegają przesunięciu zgodnie z propozycją zawartą we wniosku i tak:

II rata w wysokości 20% w terminie do 31.01.2009 r.
III rata w wysokości 20% w terminie do 30.04.2009 r.
IV rata w wysokości 20% w terminie do 30.07.2009 r.
V rata w wysokości 20% w terminie do 30.10.2009 r.

Zarząd zaakceptował wniosek dot. umieszczenia w umowach zawieranych z przyszłymi lokatorami daty przekazania mieszkań lokatorom na I kwartał 2010,

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– podjął uchwalę
Uchwała nr 49/08
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 04.11.2008 r.

w sprawie: wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2009 r.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie zmierzając do racjonalizacji zatrudnienia, oraz zapewnienia prawidłowego wykonywania statutowych zadań, uchwala co następuje.

§ 1

Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2009 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzenie Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.

– w tym miejscu w protokole umieszczono załącznik do uchwały – strukturę organizacyjną SM „Czuby” w Lublinie.

– z dniem 12.11.2008 r. przyjął do pracy do klubu osiedla „Ruta” na stanowisko instruktora ds. społeczno – wychowawczych w wymiarze 1/4 etatu 2 osoby- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie