Protokół Nr 41/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 21.10.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 29.02.2009 r.
– 4 członkom w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r. – zadłużenie za lokal użytkowy,
– 3 członkom w terminie do 31.10.2009 r.
– 1 członkowi ze względu na bardzo trudne warunki rodzinne i materialne w ratach po 50 zł miesięcznie.
– przedłużenie terminu spłaty zadłużenia z tytułu rat odsetek od kredytu
Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka, oraz po przeanalizowaniu wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka
– 1 członkowi wyraził zgodę na spłatę zadłużenia z tytułu spłaty kredytu i odsetek w 12 ratach
– 1 członkowi nie wyraził zgody na rozłożenie na raty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty i polecił skierować wniosek do komornika.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek ustawowych
– zwrotu wkładu
– limitów na telefony komórkowe
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podwyższenia limitów telefonów służbowych ustalonych w zarządzeniu wewnętrznym nr 7/08 – dla 3 numerów przyznanych pracownikom Administracji Osiedla „Skarpa”.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
- nieograniczonego w dniu 06.11.2008 r. na roboty remontowe mienia Spółdzielni w Osiedlach „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi” „Błonie”, „Poręba”, i Administracji ogólnej. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
- nieograniczonego w dniu 12.11.2008 r. na wykonanie zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej wraz z przebudową linii kablowej kolidującej z projektowaną zatoką – Osiedle „Błonie”.
– przepisania umowy na dzierżawę terenu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przepisanie umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Kawaleryjskiej z dotychczasowego najemcy na nowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców Stawka ,rodzaj prowadzonej działalności oraz pozostałe warunki dzierżawy nie ulegają zmianie.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– z dniem 31.10.2008 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem klubu Osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.
– z dniem 01.11.20908 r. zatrudnia pracownika na czas określony do dnia 31.10.2011 r. w wymiarze 1/3 etatu w charakterze sprzątaczki w klubie osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni