ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 40/2008 z dnia 14.10.2008 r.

Protokół Nr 40/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 14
.10.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.- termin ostateczny
– 3 członkom w terminie do 31.03.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.

rozłożenia na raty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi kwotę 1732,93 w 3 ratach
– 1 członkowi kwotę 4500,91 w 3 ratach
– 1 członkowi kwotę 1978,39 w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi kwotę 1434,01 w 6 ratach
– 1 członkowi kwotę 2161,95 w 10 ratach
– 1 członkowi nie wyraził ponownie zgody na spłatę kwoty 13491,07 w ratach i polecił wystąpić z wnioskiem do sądu o nakaz zapłaty i wnioskiem do komornika o wszczęcie postępowania komorniczego.

rozłożenia na raty dopłaty do końcowego rozliczenia

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozłożenie na raty do zapłaty, dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkań w budynku przy ulicy Topazowej 4, oraz wyraził zgodę na nienaliczanie odsetek od nieterminowej wpłaty dopłaty:
– 1 członkowi wpłatę kwotę 16152,03 w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi wpłatę kwotę 11665,06 w terminie do 15.12.2008 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych rat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej dopłaty do końcowego rozliczenia

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej członka postanowił odstąpić od naliczenia odsetek od nieterminowo dokonanej dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania – 1 członkowi w wysokości w 100%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej 1 osobie, która sprzedała mieszkanie w zasobach SM „Czuby” i zwróciła się z prośbą o zwrot nadpłaty, (akt notarialny zawiera stosowny zapis).

zatwierdzenia ceny posiłku regeneracyjnego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. ustalenia ceny posiłku regeneracyjnego w wysokości 3,70 zł dla 1 osoby – w wysokości ceny 1 puszki 200 g na osobę.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenia zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu robót na wykonanie docieplenia prześwitu przy ulicy Gościnnej w osiedlu „Skarpa” o roboty wyszczególnione w załączonym protokole konieczności. Fundusz remontowy nieruchomości zabezpiecza pokrycie kosztów rozszerzenia robót.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. w trybie „zapytania o cenę” na montaż rynienek odwadniających wiatrołapów w budynkach przy ulicy Bursztynowej 19,21,23,25 w osiedlu „Widok”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. W trybie „zapytania o cenę” na wykonanie projektów remontów balkonów w Osiedlu „Skarpa” dla budynków przy ulicy Fantastycznej 9 i 13. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

obciążenia firmy PW SANITEX czynszem za mieszkanie

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. obciążenia firmy PW SANITEX dwumiesięcznym czynszem – kwotą 588,54 zł za mieszkanie w budynku przy ulicy Topazowej 6.

podpisania aneksów do umów rozliczeniowych ciepła

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksów do:
– Aneks nr 3 do umowy rozliczeniowej z dnia 07.12.2004 r. Osiedle Widok”
– Aneks nr 8 do umowy rozliczeniowej z dnia 22.11.2000 r. Osiedle „Poręba”
Aneksy dotyczą zmiany stawek usług rozliczeniowych zgodnie z propozycjami zawartymi we wniosku.

zatwierdzenia powierzchni lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. ustalenia powierzchni lokalu /po jego rozbudowie / zlokalizowanego przy ulicy Dragonów – zgodnie z inwentaryzacją powierzchnia pawilonu wynosi 326,78 m2. Zmieniona powierzchnia obowiązuje od 01.09.2008 r.

projektu uchwały w sprawie przedmiotu odrębnej własności lokalu.

Zarząd Spółdzielni podpisał projekt uchwały nr 43/2008 w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokalu w nieruchomości – działki 14/18 przy ulicy Dragonów 3 a.

zmiany najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Tatarakowej z obecnego najemcy na nowego – branża stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany -w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

– zabudowy regałów oraz wymiana okien

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. wymiany okna metalowego w pokoju nr 47 oraz zainstalowania drzwi przesuwanych przy regałach w pokoju nr 49.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– zatwierdził wyniki przetargu z dnia 13.10.2008 r. na ustanowienie i przeniesienie odrębnej własności lokali mie3szkalnych:
1. Bursztynowa 35/13 – cena wywoławcza 180.619,50 – kwota zaoferowana 180.800 zł.
– w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe oferenta.
2. Dziewanny 12/6 – cena wywoławcza 264.422 zł – nie było zgłoszeń do przetargu.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– w okresie od 03.11.2008 r. do 31.05.2009 r. udzielił pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku instruktora ds. społeczno – wychowawczych, urlopu bezpłatnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– na czas zastępstwa w/w zmienił wymiar czasu pracy dwóm pracownikom wymiar czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie