Protokół Nr 39/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 07
.10.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.03.2009 r.
– 2 członkom w terminie do 30.09..2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na spłatę zadłużenia 4 ratach, który nie wywiązał się dwukrotnie z wcześniej ustalonych warunków spłaty i polecił skierować wniosek do Sądu o wydanie nakazu zapłaty.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 2 członkom w wysokości 50%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu nadpłaty w kwocie 534,85 zł na koncie opłat eksploatacyjnych 1 członkowi, powstałej w wyniku wpłat wyższych niż naliczenia

zmiany stawek wywozu nieczystości

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany wysokości z dniem 01.11.2008 r. stawek za wywóz nieczystości w Osiedlu „Błonie” w związku z rzeczywistymi kosztami ponoszonymi na poszczególnych budynkach – zgodnie z załączonym wykazem.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczących:

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetargi przeprowadzone w dniach 29.09.2008 r. i 06.10.2008 r. na świadczenie usług pogotowia technicznego w instalacjach wodociągowo – kanalizacyjnych i elektrycznych w zasobach Spółdzielni.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na świadczenie usług pogotowia technicznego w instalacjach wodociągowo – kanalizacyjnych, sieciach wodociągowych strefy hydroforowej i instalacjach elektrycznych w zasobach SM „Czuby”. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” z dnia 06.10.2008 r., na wykonanie oświetlenia parkingu przy ulicy Tatarakowej 14 w Osiedlu „Łęgi”. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie robót z firmą wskazaną przez komisję przetargową w protokole.

zatwierdzenia przydziału piwnic

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zatwierdzenia załączonej do wniosku listy przydziału komórek lokatorskich / piwnic/ i miejsc parkingowych dla lokali mieszkalnych w budynku przy ulicy Dziewanny 14 w Osiedlu „Ruta”.

uchwały ostatecznej w przedmiocie odrębnej własności lokali

Zarząd Spółdzielni podpisał uchwałę ostateczną w przedmiocie odrębnej własności lokali w nieruchomości ulica Ułanów 10 – działki o nr 4/5

rozwiązania umowy dzierżawy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozwiązanie umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki z dniem 30 września 2008 r. z najemcą za porozumieniem stron ( w/w nie uzyskał pozwolenia z Urzędu Miasta na budowę obiektu handlowego) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego najemcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wycofania wniosków Zarządu skierowanych do Rady Nadzorczej

Zarząd Spółdzielni postanowił wycofać 7 wniosków skierowanych do Rady Nadzorczej o wykluczenie członków ze Spółdzielni, tych członków którzy spłacili Zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

– Zarząd Spółdzielni rozpatrzy wniosek spadkobiercy w sprawie przyjęcia w poczet członków i wydania tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego przy ulicy Radości po zakończeniu postępowania spadkowego i dostarczenia prawomocnego wyroku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe spadkobiercy.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 15.10.2008 r. przedłużył umowę o pracę na czas nieokreślony pracownikiem zatrudnionym w kasie Spółdzielni z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd ustalał scenariusz obchodów trzydziestolecia SM „Czuby”, które będzie obchodzone w czerwcu 2009 r.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:40, 13 maja 2016

Kategorie: 2008