ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 38/2008 z dnia 30.09.2008 r.

Protokół Nr 38/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 30
.09.2008 r.

Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wniosek do sądu w stosunku do zaległości bieżących oraz wniosek do komornika o wyegzekwowanie należności zasądzonych nakazem zapłaty.
odstąpienia od czynności komorniczych

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na odstąpienie od czynności komorniczych – dwóch wniosków o podjecie postępowania egzekucyjnego, skierowanych wobec członka zamieszkałego w osiedlu „Łęgi” oraz spłatę zadłużenia wobec Spółdzielni na warunkach określonych w podaniu.

skierowania spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do sadu przeciwko wymienionym w załączniku 12 dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 7 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%`

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej 1 osobie, która sprzedała mieszkania w zasobach SM „Czuby” i zwróciła się z prośbą o zwrot nadpłaty, (akt notarialny zawiera stosowny zapis).

sfinansowania rynien odprowadzających wody opadowe z daszków wiatrołapów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” – do 4 firm, na sfinansowanie rynien odprowadzających wody opadowe z daszków wiatrołapów w budynkach przy ulicy Bursztynowej 19,21,23,25 ze środków zatrzymanych w formie kaucji z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonej przez Biuro Projektów DREXSPOL

ujęcia w kosztach operacyjnych osiedla różnicy wynikającej z korekty indywidualnych rozliczeń energii cieplnej

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski dot. ujęcia w kosztach operacyjnych osiedla różnicy wynikającej z korekty indywidualnych rozliczeń energii cieplnej za sezon grzewczy 2007 – 2008 w osiedlu „Skarpa” za lokal mieszkalny przy ul. Przedwiośnie i Romantycznej – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokali

zmiany wysokości zaliczek na c.w

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany wysokości zaliczek za energię cieplną na sezon grzewczy 2008 – 2009 zgodnie z załącznikiem:
1. Osiedle „Skarpa” – podgrzanie wody w podziale na podstacje z wyszczególnieniem budynków
2. Osiedla „Niska Skarpa” zaliczki na centralne ogrzewanie i podgrzanie wody

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni .zatwierdził protokół konieczności spisany w dniu 16.09.2008 r. w związku z dodatkowym zakresem robót usprawnienia wentylacji grawitacyjnej w mieszkaniach Osiedla „Błonie” – wykonaniem nasad komorowych .o wartości 1928 zł.

trybu wyboru wykonawcy na roboty remontowe

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie zapytania o cenę” na prace związane z wymianą nawierzchni i placu przed budynkiem Jutrzenki 5.
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przesunięcia terminu wykonania robót:

a/ Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przesunięcia terminu wykonania robót brukarskich / remontów chodników/ w Osiedlu „Ruta” o 14 dni, z uwagi na fakt, że technologia wykonania prac nie pozwalała na ich kontynuowanie w czasie opadów deszczu.

b/ Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przesunięcia terminu zakończenia prac dociepleniowych ścian szczytowych budynków przy ulicy Tymiankowej 54.56.58 do dnia 10.10.2008 r., z uwagi na fakt, że technologia wykonania prac nie pozwalała na ich kontynuowanie w czasie opadów deszczu.

 

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– na wniosek kierownika Administracji Osiedla „Łęgi”, po wysłuchaniu wyjaśnień pracowników udzielił kary regulaminowej 2 pracownikom tej administracji – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników

– zatrudnił pracownika na czas określony do 30.11.2009 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przedłużył umowę o pracę:
a/ od 01.102008 r. na czas nieokreślony w wymiarze 1/2 etatu z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku inspektora ds. technicznych w Osiedlu „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

b/ z dniem 01.10.2008 r. do 31.12.2008 r. w wymiarze 1 etatu z pracownikiem zatrudnionym w Osiedlu „Łęgi” w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– z dniem 01.10.2008 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1 etatu na 1/2 etatu pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku inspektora ds. technicznych w Osiedlu „Ruta” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie