Protokół Nr 35/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 09
.09.2008 r.

Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 31.01.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na spłatę zadłużenia w ratach, który nie wywiązał się dwukrotnie z wcześniej ustalonych warunków spłaty i polecił skierować wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji oraz postanowił skierować wniosek do Rady Nadzorczej o wykluczenie ze Spółdzielni.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 40%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych rat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 50%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty z tytułu;
a/ rozliczenia zużycia energii cieplnej 2 osobom, które sprzedały mieszkania w zasobach SM „Czuby” i zwróciły się z prośbą o zwrot nadpłaty, (akty notarialne zawierają stosowny zapis)
b/ nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych 1 członkowi, powstałej w wyniku wpłat wyższych niż naliczenia

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot.
a/ unieważnienia przetargu nieograniczonego przeprowadzonego na prace związane z remontem tarasów nad garażami w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8 i 10 – z powodu braku ofert,
b/ przesunięcie terminu realizacji tych prac na rok 2009.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pogotowia technicznego w instalacjach wodociągowo – kanalizacyjnych i elektrycznych w zasobach SM „Czuby”, zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zwartą we wniosku.

obsługi geodezyjnej inwestycji

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podpisania umowy na obsługę geodezyjną inwestycji – budynku wielorodzinnego przy ulicy Dziewanny 14 z Biurem Usług Geodezyjnych.

zamontowanie nowego szyldu firmowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zamontowanie nowego szyldu firmowego, zgodnie z załączonym do wniosku projektem.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi zamieszkałemu w osiedlu „Ruta” w związku z przepisaniem mieszkania na córkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i nowego członka.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .

 

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– przedłużył umowy o pracę z:
a/ do 30.09.2008 r. z pracownikiem zatrudnionym w administracji osiedla „Skarpa” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
b/ od 01.10.2008 r. na czas określony do 30.04.2009 r. z pracownikiem zatrudnioną na stanowisku inspektora ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
c/ od dnia 17.09.2008 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku kasjera na czas nieokreślony – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– wypowiedział umowę o pracę pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarzowi rejonu mieszkalnego w osiedlu „Błonie” za uprzednim 2 tygodniowym wypowiedzeniem Umowa zostanie rozwiązana z dniem 27.09.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Zarząd Spółdzielni postanowił zgłosić do Rady Nadzorczej wniosek by zaakceptowała działania dot. wydatkowania kwoty około 20.000 zł na zakup 200 sztuk albumów „Polska Ziemia i Nieznana Województwo Lubelskie” który SM „Czuby” zamierza zakupić w związku z trzydziestoleciem Spółdzielni i przekazać wraz z dyplomami długoletnim działaczom samorządowym i wyróżniającym się pracownikom . W w/w albumie zostanie umieszczona wkładka dot. historii i działalności Sm „Czuby”.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:44, 13 maja 2016

Kategorie: 2008