Protokół Nr 34/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02
.09.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na spłatę zadłużenia w ratach, który nie wywiązał się z wcześniej ustalonych warunków spłaty i polecił skierować wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r. zadłużenia z tytułu spłat rat normatywu

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych rat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie od naliczenia odsetek w wysokości 50% (pozostałych do zapłaty po wcześniejszej decyzji Zarządu o nienaliczaniu)

odstąpienia od żądania zapłaty kosztów poniesionych na wydatki biegłego sądowego

Zarząd Spółdzielni decyzję w sprawie odstąpienia od żądania zapłaty kosztów poniesionych przez Spółdzielnię na wydatki biegłego sądowego w związku z toczącym się postępowaniem sądowym w sprawie przeciwko członka zam. przy ulicy Dziewanny o zasądzeniu należności z tytułu dopłaty do zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego, podejmie po zapoznaniu się dotychczasowym przebiegiem sprawy sądowej – ustaleniami w sprawie.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

skierowania wniosków do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie egzekucji wobec wymienionych w załączniku dłużników, którzy pomimo zasądzonych prawomocnymi wyrokami należności nie spłacają zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników

rozliczeniem energii cieplnej dla c.o. i c.w. za sezon grzewczy 2007/2008.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie energii cieplnej za sezon grzewczy 2007/2008 osiedla „Niska Skarpa” sporządzone w oparciu o dane z Działu opłat i windykacji należności i faktury LPEC zawarte w załączniku do wniosku.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przeprowadzenia przetargu w trybie „zapytania o cenę” na opracowanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych budynków w osiedlu „Łęgi” „Błonie” „Widok” i „Poręba. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wybór wykonawcy na roboty związane z wymianą stolarki stalowej na aluminiową w budynku siedziby Spółdzielni – wejście do budynku przy ulicy Watykańskiej 6 – wybór firmy ORION

malowania pomieszczeń w budynku Zarządu Spółdzielni

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie jednej z administracji osiedli wykonanie malowania ścian pomieszczeń w budynku Zarządu Spółdzielni: sekretariatu, pomieszczeń prezesów Zarządu oraz pomieszczeń przyległych do sekretariatu. W/w czynności należy wykonać w terminie od 16.06.do 25.09.2008 r.

zmiany zapisów w umowach

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski dot.

  1. Przepisania umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki z obecnego na nowego dzierżawcę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego dzierżawcy. Stawka oraz pozostałe warunki dzierżawy nie ulegają zmianie.
  2. Zmiany najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Fantastycznej z obecnego najemcy na nowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego najemcy. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostają bez zmiany.
  3. Zmiany najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Różanej z obecnego najemcy na nowego najemcę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego najemcy. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian.
  4. Przedłużenia dzierżawy terenu i zmniejszenia opłat za dzierżawę terenu za dwa miesiące – mienie spółdzielni przy ulicy Jutrzenki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy i warunki dzierżawy.


Ad 4
. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– wycofał 2 wnioski Zarządu skierowane do Rady Nadzorczej o wykreślenie z rejestru członków niżej wymienionych osób w związku ze sprzedażą mieszkania i złożonymi pisemnymi wystąpieniami z członkostwa w SM „Czuby” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

– przyjął w poczet członków 3 osoby- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– zawarł umowy – zlecenia z 3 inspektorami nadzoru w związku z rozpoczęciem budowy budynku wielorodzinnego z infrastrukturą przy ulicy Dziewanny 14. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób z którymi zawarto umowy.

– zawarł umowę – zlecenia i powierzył w okresie urlopu wypoczynkowego pracownika sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Zarządu Spółdzielni w okresie od 1 do 15.09.2008 r. innej osobie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zatrudnionej osoby.

– z dniem 08.09.2008 r. przyjął do pracy nowego pracownika na okres próbny do 08.11.2008 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– z dniem 15.09.2008 r. nie przedłużył umowy o pracę pracownikiem zatrudnionym w klubie osiedla „Ruta” w wymiarze 1/2 etatu na stanowisku instruktora ds. społ. – wychowawczych. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– z dniem 15.09.2008 r. zatrudni nowego pracownika w wymiarze 1/4 etatu w charakterze instruktora ds. społ. – wychowawczych w klubie osiedla „Błonie” do dnia 31.12.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:45, 13 maja 2016

Kategorie: 2008