Protokół Nr 34/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02.09.2008 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2008 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na spłatę zadłużenia w ratach, który nie wywiązał się z wcześniej ustalonych warunków spłaty i polecił skierować wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r. zadłużenia z tytułu spłat rat normatywu
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych rat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie od naliczenia odsetek w wysokości 50% (pozostałych do zapłaty po wcześniejszej decyzji Zarządu o nienaliczaniu)
– odstąpienia od żądania zapłaty kosztów poniesionych na wydatki biegłego sądowego
– skierowania wniosków do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego
– rozliczeniem energii cieplnej dla c.o. i c.w. za sezon grzewczy 2007/2008.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie energii cieplnej za sezon grzewczy 2007/2008 osiedla „Niska Skarpa” sporządzone w oparciu o dane z Działu opłat i windykacji należności i faktury LPEC zawarte w załączniku do wniosku.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przeprowadzenia przetargu w trybie „zapytania o cenę” na opracowanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych budynków w osiedlu „Łęgi” „Błonie” „Widok” i „Poręba. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wybór wykonawcy na roboty związane z wymianą stolarki stalowej na aluminiową w budynku siedziby Spółdzielni – wejście do budynku przy ulicy Watykańskiej 6 – wybór firmy ORION
– malowania pomieszczeń w budynku Zarządu Spółdzielni
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie jednej z administracji osiedli wykonanie malowania ścian pomieszczeń w budynku Zarządu Spółdzielni: sekretariatu, pomieszczeń prezesów Zarządu oraz pomieszczeń przyległych do sekretariatu. W/w czynności należy wykonać w terminie od 16.06.do 25.09.2008 r.
– zmiany zapisów w umowach
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wnioski dot.
- Przepisania umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki z obecnego na nowego dzierżawcę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego dzierżawcy. Stawka oraz pozostałe warunki dzierżawy nie ulegają zmianie.
- Zmiany najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Fantastycznej z obecnego najemcy na nowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego najemcy. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostają bez zmiany.
- Zmiany najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Różanej z obecnego najemcy na nowego najemcę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego najemcy. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian.
- Przedłużenia dzierżawy terenu i zmniejszenia opłat za dzierżawę terenu za dwa miesiące – mienie spółdzielni przy ulicy Jutrzenki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy i warunki dzierżawy.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 3 osoby- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:
– zawarł umowy – zlecenia z 3 inspektorami nadzoru w związku z rozpoczęciem budowy budynku wielorodzinnego z infrastrukturą przy ulicy Dziewanny 14. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób z którymi zawarto umowy.
– zawarł umowę – zlecenia i powierzył w okresie urlopu wypoczynkowego pracownika sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Zarządu Spółdzielni w okresie od 1 do 15.09.2008 r. innej osobie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zatrudnionej osoby.
– z dniem 08.09.2008 r. przyjął do pracy nowego pracownika na okres próbny do 08.11.2008 r. w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– z dniem 15.09.2008 r. nie przedłużył umowy o pracę pracownikiem zatrudnionym w klubie osiedla „Ruta” w wymiarze 1/2 etatu na stanowisku instruktora ds. społ. – wychowawczych. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.
– z dniem 15.09.2008 r. zatrudni nowego pracownika w wymiarze 1/4 etatu w charakterze instruktora ds. społ. – wychowawczych w klubie osiedla „Błonie” do dnia 31.12.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni